به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۵۸

امین‌زاده: اگر جلوی فساد را نگیریم...

گروه سياسي: معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به این که امسال با عنوان فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی نام گذاری شده است، گفت: مدیریت جهادی می‌طلبد که اقتصادی سالم و به دور از فساد داشته باشیم و با حرکتی پرشتاب برای شکوفایی کشور حرکت کنیم.
امین‌زاده: اگر جلوی فساد را نگیریم...
الهام امین زاده در حاشیه‌ی اولین اجلاس شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی در سال 93 که در ساختمان دیوان محاسبات کشور برگزار شد، اظهار کرد: این سومین جلسه‌ای بود که با نهاد نظارتی دیوان محاسبات در امور مالی کشور داشتیم و امروز دستگاه‌های اجرایی و نظارتی جلسه‌ی مشترکی با یکدیگر برگزار می‌کنند که در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که دیوان محاسبات علاوه بر وظایف خود برابر اصل 54 و 55 قانون اساسی که بعد از تخلفات و سوء استفاده‌های مالی باید ورود پیدا کند ، می‌تواند برای این که از بیت‌المال حفاظت کند و آبروی مدیران را حفظ کند به موضوع پیشگیری نیز توجه داشته باشد تا هم از فساد پیشگیری داشته باشیم و در عین حال تزلزلی در تصمیم مدیران دولتی ایجاد نشود.

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد که اگر مدیریت پرشتابی جهادی نداشته باشیم و نتوانیم جلوی فساد را بگیریم، نمی‌توانیم در اهدافمان به اقتصاد مقاومتی و بالنده برسیم. امین زاده تاکید کرد: مدیران دولتی نباید نگران باشند که به دلیل رای دیوان محاسبات ممکن است در آینده پاسخگوی مشکلات مالی باشند. پس توجه کنیم با پیشگیری هم می‌توانیم جلوی فساد را بگیریم و هم توان مدیریتی مدیران اجرایی را بالا ببریم.
مرجع : ايسنا