به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۳۰۲۶

اظهارات بختيار عليه چسبيده‌ها به فولاد

گروه ورزشي: حواشي چند روز اخير در خصوص پيوستن بختيار رحماني به استقلال موجب شد خبرنگار بانك ورزش با اين بازيكن تماس بگيرد كه ماحصل اين گفتگو را به صورت تيتروار در زير مي خوانيد:
اظهارات بختيار عليه چسبيده‌ها به فولاد
*من استقلالي هستم اما خدا را شاهد مي‌گيرم آنچه كه داشتم و دارم و خواهم داشت را از فولاد و هواداراني دارم كه در روزهاي سرد و گرم براي تشويق فولاد به استاديوم آمدند.
*يازده سال در فولاد توپ مي‌زنم و در اين تيم بختيار شدم. من با فولاد بزرگ شدم و به همه چيز رسيدم اما براي يك سري از آدم‌ها كه خودشان را فولادي مي‌دانند و جور ديگري مرا بدرقه كردند خيلي خيلي متاسف هستم.
*خدا را شكر فولاد تيم كم حاشيه‌اي است و من آن را به چشمه و از آنجاييكه بيشتر فكر و ذكر رسانه‌ها به تيم هاي پايتخت است، آن تيم‌ها را به دريا تشبيه مي‌كنم.
*من مسئله جدايي از فولاد را با آقاي دهكردي در جريان گذاشتم و آنها هم موافقت كردند. من با اجازه و رضايت آنها جدا مي‌شوم و اگر آنها مخالف باشند تا آخر عمر از جان و دل براي فولاد مايه مي‌گذارم.
بختيار رحماني در پايان به شايعاتي كه اين روزها در مورد اينكه گفته مي‌شود او در بازي مقابل استقلال از عمد اخراج شده، گفت: خدا شاهد است در اين چند سال كه در فولاد بازي كردم هيچ چيز كم نگذاشتم و تمام تلاشم را براي موفقيت تيم به كار بستم كه خدا را شكر جام را هم برديم.