به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۳۶
کسي باور نمي‌کرد به جام‌جهاني بروم

بختيار رحماني: قرار نبود به استقلال بروم!

گروه ورزشي: کاپيتان فولاد خوزستان با ابراز خوشحالي از حضور در ليست نهايي کارلوس کي‌روش گفت: نسبت به اين اتفاق اميدوار بودم ولي شايد در اين مقطع کسي باور نمي‌کرد که من به جام‌جهاني بروم.
بختيار رحماني: قرار نبود به استقلال بروم!
بختيار رحماني اظهار کرد: پيش از اين هم به اين که مسافر جام‌جهاني شوم، اميدوار بودم ولي شايد در اين مقطع کسي باور نمي‌کرد که بختيار به جام جهاني برود. واقعا در اردوهايي که داشتيم خودم را به آقاي کي‌روش اثبات کردم و توانايي‌هايم را به او نشان دادم و خدا را شکر که جواب هم داد.

کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان‌ کرد: تيم‌ ملي واقعا آماده است و مرز دوندگي بازيکنان در هر بازي به 10، 11 کيلومتر رسيده است که اين مي‌تواند خيلي به ما کمک کند. مطمئن هستم طي چند روز باقي‌مانده، کي‌روش با دستياراني که دارد، مي‌تواند اين دوندگي را بيشتر کند و اميدوارم که به اين صورت هم شود. به مردم ايران اطمينان مي‌دهم که در برزيل هم بتوانيم خيلي خوب بازي و نتايج خوبي را هم کسب کنيم.

رحماني با بيان اين که عوامل بسياري باعث شد که جزو ليست نهايي تيم‌ ملي قرار بگيرد، عنوان کرد: اصالتا کرد هستم و شنيدم که همه مردم در تمام مساجد جامعي که اطراف کرمانشاه است، براي اينکه من مسافر جام‌جهاني شوم، دعا کردند که واقعا از آنها تشکر مي‌کنم. همچنين از رسانه‌ها قدرداني مي‌کنم. از تمام مربيانم که در راس آنها حسين فرکي قرار دارد هم قدرداني مي‌کنم و دست او را مي‌بوسم.

وي در پايان درباره اين که گفته مي‌شود قصد رفتن به استقلال تهران را دارد، گفت: فقط گفته بودم که استقلالي هستم. از هيچ تيمي پيشنهاد ندارم و نگفته بودم که در استقلال بازي مي‌کنم. اولويت من در ايران حضور در فولاد است. هنوز با اين باشگاه قرارداد دارم و اگر استقلالي‌ها هم من را مي‌خواهند بايد با خود باشگاه مذاکره کنند که مطمئن هستم باشگاه نيز مخالفت مي‌کند.

وریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ۱۷:۰۵
بختیار جان مبارکت باشد ...
از ته دلم خوشحالم و خیلی خیلی هم خوشحالم .
به عنوان یک ایرانی و کرد بهت افتخار می کنم .
موفق باشی .... (232089)
هوادار فولاد خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ۲۳:۲۱
بختيار خيلي دوستت داريم چون همان كاري را مي كني كه مردم خوب از تو انتظار دارند يعني فوتبال را حرفه اي ، خوب و تكنيكي بازي مي كني . محجوب ، خوش اخلاق و بي حاشيه هستي
دوست دارم چنانچه بخواهي از فولاد بروي، مقصد بعدي تو يكي از ليگهاي برتر اسپانيا يا انگليس يا پرتغال يا هر جاي بهتري باشد ان شاء الله (232236)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ۱۷:۴۶
بنده بعنوان يكي از دوستداران باشگاه فولاد خوزستان و بدليل تحسين اخلاق خوب و شخصيت بختيار رحماني دوست ندارم ايشان به باشگاهي مانند استقلال فعلي برود كه از حرفه اي گري فقط رانت طلبي و پول خرج كردن را بلد هستند ضمنا بعضي از فوتباليستهايي خوب كه وارد استقلال مي شوند نا خواسته جوگير مي شوند و اكثرا حاشيه پرداز مي شوند و بعضا رفتارهاي كودكانه از ايشان سر مي زند (232105)
محسن
۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ۲۰:۵۶
بختیار جان من اهوازیم و عاشق فولادم...اگر چه منم یک زمانی این حس داشتم که هر کس تو ایران باید طرفدار یکی از این دو تیم پایتخت باشه ولی بعداً فهمیدم که هیچ دلیلی منطقی پشتش نیست!...ببین برادر تو با همین فولاد خودت رسوندی به بالاترین تورنمنت فوتبال دنیا یعنی جام جهانی...حالا هم اگه انشالله با همین قدرت تو فولاد به کار خودت ادامه بدی و انرژیتو بیشتر از این صرف چیزهای دیگه نکنی، به امید خدا همه ما بختیاری ها و عرب ها و کردها برا بدرقت به تیم آرسنال و یا رئال میایم فرودگاه...فقط خودت باورکن که ممکنه! (232169)