به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۳۰۸۴۴

تلاش گوگل برای تسلط بر دنیای هوش مصنوعی

تلاش گوگل برای تسلط بر دنیای هوش مصنوعی
گروه علمی: بسیاری از مردم در حال حاضر از ابزارهایی مانند ربات چت هوش مصنوعی مولد  ChatGPT ساخت شرکت اوپن ای آی و Bing استفاده می‌کنند تا به کارهای مختلف مانند نوشتن مقاله، ایجاد تصاویر و موارد دیگر کمک کند.

به گزارش همشهری آنلاین ، گوگل نیز چندان از این فضا دور نیست و تلاش کرده است تا در این رقابت نوین عقب نماند. بنابراین اخیرا فضای جدیدی برای تجربه بهتر هوش مصنوعی در ورک اسپیس تولید کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد با کمک هوش مصنوعی مولد، محتوا تولید کند.

Google Duet AI یک ویژگی جدید برای کمک به پاسخ دادن به ایمیل‌ها در جیمیل، ایجاد تصاویر از متن‌ها و تصحیح اسناد در Google Docs است. هدف گوگل این است که با ابزارهایی مانند رقبای مایکروسافت در ایجاد ابزارهایی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند برای به سازنده بودن افراد کمک کند، پیشی بگیرید.

Google Workspace مجموعه‌ای از ابزارهای همکاری است که در آن Google Cloud و Duet AI با هم کار می‌کنند. Google Workspace قصد دارد به افراد کمک کند تا بهترین کار خود را انجام دهند، از نوشتن تا ایجاد تصاویر و تسریع گردش کار.

هر کسی که یک حساب گوگل دارد و از مرورگر کروم استفاده می‌کند، می‌تواند از این ویژگی‌های جدید Google Workspace استفاده کند. برای دسترسی به آنها لازم نیست حتما کاربر Google Workspace باشید. با این حال، باید به عنوان یک آزمایش‌کننده مورد اعتماد ثبت‌نام کنید و با اعلامیه حریم خصوصی و شرایط خدمات Google Workspace Labs موافقت کنید. می‌توانید با پر کردن یک فرم ثبت‌نام کنید و منتظر ایمیل دعوت از طرف گوگل باشید. پس از دریافت ایمیل، می‌توانید ویژگی‌های Workspace Labs را در تنظیمات مرورگر کروم خود فعال کنید.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی‌ها آزمایشی هستند و ممکن است در طول زمان تغییر کنند. گوگل همچنین داده‌ها و معیارهای Workspace Labs را برای ارائه، بهبود و توسعه محصولات، خدمات و فناوری‌های یادگیری ماشین در سراسر گوگل جمع‌آوری می‌کند.

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O ۲۰۲۳ در ماه مه اعلام کرد که ابزارهای دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مصرف کنندگان آماده کرده است. آنها واقعاً برای شروع تسلط در دنیای فناوری هوش مصنوعی با دست پر آمده‌اند و در در این مسیر در حال توسعه کوهی از ویژگی‌های جدید هستند که مردم می‌توانند در ماه‌های آینده از آنها استفاده کنند.

 
برچسب ها: گوگل هوش مصنوعی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها