به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۱۱

کوثری: در حوادث پارسال به بهترین شکل عمل شد و هیچ معترضی کشته نشد!

کوثری: در حوادث پارسال به بهترین شکل عمل شد و هیچ معترضی کشته نشد!
گروه سیاسی: عصر مجلس نوشت: سردار کوثری «نماینده مجلس شورای اسلامی» مدعی شد: من می‌گویم در حوادث پارسال به بهترین شکل عمل شد. این‌طرف که نیرو و اسلحه داشت، برای این‌که این‌ها آسیب نبینند، اجازه‌ی تیراندازی پیدا نکرد. در حالی که معلوم بود بعضی‌شان دارند برای بیگانه کار می‌کنند. درست است که بعضی دیگر هم نارضایتی داشتند اما برای این‌که تلفات زیاد نشود، تاکید شده بود تیراندازی نشود. وی در همین رابطه و در ادعایی عجیب ادعا کرد: به همین خاطر شما کشته‌ای از آن طرف نمی‌بینید! بنابراین همه‌اش می‌گویند مهسا مهسا. بله، ممکن است یک تاخیری شده باشد اما خانم امینی اصلا ضرب و شتم نشد.
*  اظهارات این نماینده مجلس در حالیست که سال گذشته برخی مقامات داخلی از کشته شدن 200 تا 330 نفر در اعتراضات خبر داده بودند. اخیرا نیز یک نهاد وابسته به سازمان ملل با ذکر اسامی و مشخصات بالغ بر ۵۵۰ نفر از معترضان اعلام کرد آنها در جریان اعتراضات در شهرهای مختلف ایران کشته شدند.

۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۰
چقدر آخه باید یه آدم وقیح باشه (437824)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۱
همینجوری توی صورت مردم زل زدین و دروغ گفتید و مردم رو از دین و آیین و انقلاب زده کردین. تک تک شماها بخاطر این اظهارات مسوول هستید آقای اسماعیل کوثری (437825)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۳
دردش اینجا زیاد میشه که ایشون سمت نمایندگی مردم رو هم در مجلس دارند!!!! یعنی باید طرف مردم و وکیل مردم باشند، البته حق دارند طرف مردم نباشند، چون بالاخره ایشون در انتخاباتی رای آوردند که کمترین میزان مشارکت مردمی را داشت. (437826)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۵
اینکه بهار نیوز نظرات رو زیر خبرها تایید نمیکنه خیلی ناراحت کننده هست. مخاطب کلی وقت میزاره و کامنت مینویسه اونوقت ادمین های بهار نیوز بی توجه رد میشن و اعتنایی ندارند. خیلی زشته بخدا (437827)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۷
یه زمانی روزی چند بار میومدم بهاز نیوز و اخبار رو میخوندم و نظر و کامنت هم میزاشتم، اما الان مدتهاست خیلی ضعیف نظرات و کامنتها رو تایید و منتشر می‌کنید و این توهین به مخاطب و مردم هست و امری بسیار نادرست و باعث تخریب جایگاه سایت بهار نیوز میشه. ما هم دیگه انگیزه ای نداریم برای اینکه اخبار و مطالب رو از سایت بهار نیوز دنبال کنیم، چون سرسوزنی به نظرات و خواسته های مخاطبان و مردم اهمیتی داده نمیشه توسط مدیریت و دست اندرکاران این سایت و پایگاه خبری (437828)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۵۹
و هیج دروغی هم گفته نشد و نمی شود ! (437829)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۵۱
کاش کنتور داشت (437837)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۲۷
اساس مدیریت آقایان دروغ و دروغگویی است ، لطفاً شما این اخبار کذب را بازنشر ندهید تا جامعه بیشتر از این عصبانی نشود. (437839)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۰:۴۲
سردار یک دروغی بگو که خودت هم باور کنی (437845)
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۲۱
دروغ گو دشمن خداست آقای سردار کوثری چه نفعی میبری که دشمن خدا بودن را پذیرفتی (437849)
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۰۶:۰۹
خیری در دروغگویی دروغگویان نهفته نیست از زاکانی تا کوثری روز حسابی هم هست (437855)
آلیس..
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۹
آره راست میگه، بنده خودم شاهدم
اونقدر رفتارشون با معترضین خوب بوده که بنده خدا معترضین از شرمنگی خودشون رو گم وگور ویا خودکشی می کردند. انشاالله یک روز این رفتارهای خوب شما جبران بشه.
"خدایا یا بکاش یا خفه هکان" (437858)
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۰۸:۲۸
یا اخی این چه حرفیه. حداقل می گفتی توانانمان بیش از این نبود. تمام سعی خود را کردیم (437859)
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۸:۲۵
واقعا وقاحت را به اوج رساندید..... (437874)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها