به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۳۱۸۹۵

هوادارتنها صفر جدول رادست نخورده می‌خواهد

هوادارتنها صفر جدول رادست نخورده می‌خواهد
گروه ورزشی:شاگردان محمود فکری برای جبران امتیازات از دست رفته به پیروزی برابر فولاد فکر می‌کنند.به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، هوادار میزبان فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی تهران است.

هوادار این روزها با روحیه بالا برای بازی با فولاد تمرین می‌کند. این تیم که روزهای گذشته دو بازی دوستانه را نیز پشت سر گذاشته بود حالا در اندیشه کسب دومین پیروزی خود در این فصل است.هوادار با دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی در رتبه دهم جدول رده بندی جای گرفته‌اند و تلاش می‌کنند خود را به نیمه اول جدول نزدیک کنند.


داریوش شجاعیان، قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی نژاد، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، فریبرز گرامی و... بازیکنان سرشناس هوادار هستند که در تمرین تاکتیکی روز گذشته هوادار با آمادگی بالا حضور داشتند و محمود فکری روی آنها حساب ویژه‌ای می‌کند.

فولاد خوزستان تنها تیم صفر امتیازی جدول رده بندی است و هواداری‌ها در صورت پیروزی برابر این تیم تنها صفر جدول را همچنان نگه می‌دارند و وضعیت فولاد سخت‌تر از قبل خواهد شد. البته فولادی‌ها هم با تغییر سرمربی می‌خواهند هر طور شده در این بازی برنده شوند تا از وضعیت بحرانی فاصله بگیرند و این موضوع و انگیزه آنها کار را برای هوادار سخت می‌کند.
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها