به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۳۲۰۱۷
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا:

الاتحاد آماده بازی بود اما ناظر بازی اجازه نداد

الاتحاد آماده بازی بود اما ناظر بازی اجازه نداد
گروه ورزشی: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با شبکه بین اسپورت گفت: تیم الاتحاد مخالف بازی کردن با سپاهان نبود، بازی به این دلیل لغو شد که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مشاهده کردند که قوانین توسط تیم میزبان رعایت نشده است. بنابراین و برای حفظ امنیت مسئولین برگزاری بازی و بازیکنان و تماشاگران، نمایندگان کنفدراسیون آسیا، ناظر بازی را احضار کردند و تصمیم گرفتند بازی برگزار نشود.
ویندزور جان افزود: شایان ذکر است بازیکنان تیم الاتحاد در رختکن لباس‌های خود را برای برگزاری بازی پوشیده بودند و لیست بازیکنان را به ناظر بازی ارئه کرده و آماده بازی بودند. ناظران بازی تنها کسانی بودند که به دلیل شرایط موجود در زمین بازی، از برگزاری آن ممانعت کردند. 

حمایت رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ فوتبال
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمایل فدراسیون فوتبال عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ فوتبال، حمایت کرد: «کل خانواده فوتبال آسیا از ابتکار عربستان سعودی در کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ حمایت می‌کند.»
شیخ‌سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، گفت: «ما متعهد می‌شویم که برای موفقیت عربستان سعودی در کسب میزبانی جام‌جهانی با خانواده جهانی فوتبال همکاری نزدیکی داشته باشیم.» با اعلام فیفا افتتاحیه جام جهانی ۲۰۳۰ به مناسبت صدمین سالگرد برگزاری اولین دوره جام جهانی در سه کشور اروگوئه، آرژانتین و پاراگوئه برگزار و ادامه مسابقات به میزبانی سه کشور پرتغال، اسپانیا و مراکش برگزار خواهد شد تا برای اولین بار شش کشور میزبان جام جهانی باشند. اعلام تلاش برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴، با حمایت مقامات دولتی عربستان سعودی مواجه شد؛ العربیه به نقل از محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، نوشت: «قصد میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ نشان‌دهنده تلاش این پادشاهی برای انتشار پیام صلح و عشق است.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها