به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۰۸۷
هفته هفتم لیگ برتر؛آلومینیوم زیر چرخ های تراکتور گیر کرد

هر سه میهمان در خانه حریفان پیروز شدند

گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتور تبریز برد پر گل دیگری در خارج از خانه کسب کرد تا نشان دهد دیگر قصد ترک کورس قهرمانی در فصل جاری را ندارد.
هر سه میهمان در خانه حریفان پیروز شدند
به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز از ساعت ۱۷:۱۵ امروز پنجشنبه در هفته هفتم لیگ برتر آغاز شد. تراکتور در این دیدار خارج از خانه توانست چهار بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد.
سیامک نعمتی (۴۱)، مهدی عبدی (۷۸)، عارف رستمی (۸۷) و امیر حسین حسین زاده (۳+۹۰) گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند. میهمان تبریزی در این بازی با ارائه یک دیدار کاملا منسجم و با حفظ و کنترل توپ در اکثر دقایق بازی توانست آلومینیوم را از پیش رو بردارد تا نشان دهد هیچ شباهتی به تیم ابتدای فصل که مقابل سپاهان و پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده بود ندارد. شاگردان پاکو خمز مدیریت مؤثری روی دقایق بازی داشتند. آنها با استفاده از سرعت بالای ریکاردو آلوز، گوستاوو، نعمتی و کریم آذر توانستند به خوبی از اشتباهات بازیکنان آلومینیوم در پاس‌های کوتاه استفاده کنند و یکی پس از دیگری دروازه نماینده اراک را باز کنند. تراکتور با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد تا موقتا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بیست و سوم صعود کند. آلومینیوم نیز دیگر مثل هفته‌های ابتدایی امتیاز نمی‌گیرد تا با ۹ امتیاز موقتا در رده پنجم قرار بگیرد.

جشن پیروزی ذوب آهن در خانه شمس آذر
 تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق به کسب پیروزی دیگر در لیگ برتر فوتبال کشور شد.
دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان  ذوب‌آهن با نتیجه دو بر یک  به سود اصفهانی‌ها خاتمه یافت. محمدی (۲۷ و ۳۴) برای ذوب آهن و عیسی مرادی (۷۰) برای شمس آذر گلزنی کردند. شمس آذر که با عبور از مشکلات ابتدای فصل خود همچنان نیاز به کسب امتیاز دارد در نیمه نخست دیدار خانگی با ذوب آهن دو گل از جواد محمدی دریافت کرد تا نیمه نخست را با شکست به رختکن برود. محمدی (۲۷ و ۳۴) برای ذوب آهن گلزنی کرد تا این تیم امیدوار به کسب حداکثر امتیازات این دیدار برای نیمه دوم آماده شود. نیمه دوم با بازی مالکانه میزبان قزوینی همراه بود اما ضد حملات سریع ذوبی ها باعث ایجاد چند موقعیت خطرناک روی درازه میزبان سد. با این حال اخراج نادر محمدی بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۵۸ باعث شد تا شاگردان سعید دقیقی شکلی کاملا هجومی بگیرند و بارها دروازه ذوبی ها را تهدید کنند. تلاش آنها بالاخره با گلزنی عیسی مرادی به گل نشست اما این برای فرار از شکست کافی نبود تا سه امتیاز دیگر به حساب ذوب آهن واریز شود و این تیم با ۱۱ امتیاز به رتبه دوم جدول موقتا صعود کند. شمس آذر نیز همچنان به دلیل کسر سه امتیاز در ابتدای فصل با یک امتیاز باقیمانده از تلاش خود در فصل جاری رتبه چهاردهم را نصیب شده است. دیگر دیدار همزمان هفته هفتم لیگ برتر با پیروزی پرگل چهار بر صفر تراکتور مقابل آلومینیوم در اراک همراه بود.

پیکان بالاخره پیروز شد/ استقلال خوزستان در خانه باخت
پیکان تهران بالاخره موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر شد تا شرایط برای ماندن پورموسوی در استقلال خوزستان نابسامان شود. دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پیکان تهران از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد. سامان نریمان جهان (۹۰) برای پیکان گلزنی کرد. دو تیم برای کسب نخستین پیروزی خود مقابل همدیگر قرار گرفتند اما پیکان بود که در نهایت توانست در آخرین دقیقه بازی توسط سامان نریمان جهان گلزنی کرده و سه امتیاز مهم را کسب کند. استقلال خوزستان در حالی نتوانست دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کند که رحیم زهیوی در دقیقه ۴۱ نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند. خودروسازان توانستند اولین پیروزی خود را کسب کنند تا حالا ۶ امتیازی شده و به رتبه نهم جدول صعود کردند. باخت استقلال خوزستان وضعیت سیروس پورموسوی را بحرانی‌تر از گذشته کرد تا شمارش معکوس برای برکناری اش از این تیم آغاز شود. استقلال خوزستان حالا با یک امتیاز به رتبه پانزدهم جدول تکیه زدند تا همچون تیم دیگر اهواز فولاد در شرایطی نامطلوب قرار بگیرد.
نتایج دیدارهای امروز هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:
* آلومینیوم اراک صفر ............................... تراکتور تبریز ۴
* شمس آذر قزوین یک...............................ذوب آهن اصفهان ۲
‌* استقلال خوزستان صفر ................................... پیکان تهران یک

 
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها