به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۳۳۲۲۴

رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا شرکت می‌کند

رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا شرکت می‌کند
گروه ورزشی: رافائل نادال پس از آسیب‌دیدگی سنگین و چندین عمل جراحی سرانجام به رقابت‌ها بازمی‌گردد و در تنیس آزاد استرالیا بازی می‌کند.به گزارش ایسنا، کریگ تایلی، مدیر تنیس آزاد استرالیا، تایید کرد که رافائل نادال ماه ژانویه به مسابقات گرنداسلم بازخواهد گشت.
 
برنده ۲۲ گرنداسلم از ژانویه گذشته تا به امروز در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده است. او در دور دوم مسابقات آزاد استرالیا مقابل مکنزی مک‌دونالد آمریکایی از ناحیه لگن دچار مصدومیت شد.این ورزشکار ۳۷ساله در طول دوره ریکاوری طولانی خود دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و ماه گذشته تایید کرد که همچنان قصد دارد سال ۲۰۲۴ از دنیای تنیس خداحافظی کند.

تایلی از بازگشت نادال خبر داد و گفت: رافا نادال، قهرمان سال ۲۰۲۲، امسال روی ریکاوری خود سخت کار کرده است. او (نادال) همیشه بهترین‌هایش را در ملبورن به ارمغان می‌آورد و هیچکس شکی ندارد که چقدر سخت رقابت می‌کند. من با تیم او در تماس بودم و او به زمین بازگشته است. نادال مشتاقانه منتظر بازگشت به ملبورن در ژانویه است.برگزار کنندگان تنیس آزاد استرالیا معتقدند بازگشت نادال چالشی برای نواک جوکوویچ، مدعی عنوان قهرمانی، خواهد بود.
برچسب ها: رافائل نادال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها