به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۳۳۴۳۷

ویدئویی از یک خواننده زن در توئیتر ضرغامی خبرساز شد

ویدئویی از یک خواننده زن در توئیتر ضرغامی خبرساز شد
گروه فیلم: انتشار ویدئویی از یک خواننده زنِ لبنانی توسط عزت‌الله ضرغامی (وزیر گردشگری) در اپلیکیشن ایکس (توئیتر سابق) با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.رئیس اسبق صداوسیما در این باره نوشت: هم خوانی سرود "الحق سلاحی " با اجرای هنرمندانه ی جولیا پطرس خواننده مسیحی لبنان، چکیده راهبرد مقاومت است .اول سلاح فلسطینی ها "حقانیت" آنان است.زراد خانه ی این سلاح خالی شدنی نیست !
دفاع جانانه ی جولیا از سید حسن نصرالله هم در همیشه ی تاریخ خواهد ماند. اما برخی کاربران توئیتری به انتشار این ویدئو واکنش نشان دادند: 
‌‎عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) در حمایت از این توئیت اظهار کرد: کاش می‌شد این توئیت را ده بار لایک کرد. درود مهندس جان. 
‌‎رضا رشیدپور هم در متنی کنایه‌آمیز نوشت: مهندس جان سلام. هر وقت خوابیدید خبر بدید ما هم یه هایده پلی کنیم.
محسن برهانی (حقوقدان) متن قانون حجاب و عفاف را به ضرغامی یادآوری کرد: ‌جناب آقای مهندس ضرغامی، با سلام، آیا اطلاع دارید اگر مصوبه ‎حجاب و عفاف تأیید و لازم‌الاجرا شود و شما همین کلیپ را بارگذاری کنید، به استناد ماده ۳۷ به جزای نقدی از ۳۶ تا ۵۵ میلیون تومان و به تشخیص قاضی تا دو سال ممنوع‌الخروجی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی از شش ماه تا دو سال محکوم خواهید شد؟...
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: عزت‌اله ضرغامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها