به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۳۴۲

محرومیت برای بازیکن سابق تراکتور

محرومیت برای بازیکن سابق تراکتور
گروه ورزشی:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با مدافع مس سونگون به‌خاطر اظهارات علیه داور برخورد کرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون که شروع خوبی در ابتدای فصل داشت و چهار برد پیاپی کسب کرد و پس از آن شکست‌های متوالی داشت، دیروز در یک رقابت بالای جدولی برابر تیم آریو اسلامشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد.

پیمان کشاورز، مدافع تبریزی مس سونگون ورزقان که سه سال قبل در تراکتور عضویت داشت و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت، به دلیل اظهاراتش علیه داور مسابقه با محرومیت موقت مواجه شد.
در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره آمده است:

دیدار تیم‌های مس سونگون و آریو اسلامشهر از سری دسته رقابت‌های لیگ اول در هفته نهم برگزار و از سوی پیمان کشاورز، بازیکن مس سونگون، تخلفاتی رخ داد. از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده 71 مقررات امضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقات است، در خور صدور قرار دستور موقت است.بر همین اساس به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.»رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
برچسب ها: لیگ آزادگان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها