به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۰۸۷۳

حذف تلخ ایران از جام جهانی نوجوانان

حذف تلخ ایران از جام جهانی نوجوانان
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در بازی دور یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی به مصاف مراکش رفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.
اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه ۷۳ گل ایران را وارد دروازه حریف کرد و نسیم عزوضی در دقیقه ۴+۹۰ گل تساوی‌بخش مسابقه را به ثمر رساند.
این بازی که در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سوربایا اندونزی برگزار شد بعد از تساوی یک - یک در ۹۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و مراکشی‌ها در ضیافت پنالتی‌ها ۴ بر یک پیروز و در نهایت فاتح میدان شدند.
در ضیافت پنالتی‌ها زکریا اوازان، نسیم عزوضی، عمران نازی و فواد زهوانی پنالتی‌های مراکش را گل کردند. در تیم نوجوانان کشورمان نیز ابتدا ضربه عرفان درویش عالی به تور دروازه مراکش بوسه زد، اما پنالتی حسام نفری راهی به دروازه نیافت.کسری طاهری برای زدن پنالتی سوم ایران پشت توپ ایستاد که ضربه او را سنگربان مراکش مهار کرد، اما با بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی پنالتی تکرار شد. طاهری باز هم پشت توپ ایستاد و مجدداً ضربه‌اش را دروازه‌بان مراکش مهار کرد.
تیم نوجوانان ایران در اولین بازی خود با یک کامبک تاریخی با نتیجه ۳ بر ۲ برزیل را از پیش رو برداشت؛ برزیلی که دوشنبه با پیروزی مقابل اکوادور به جمع ۸ تیم برتر راه یافت. شاگردان حسین عبدی در گام دوم ۲ بر ۱ به انگلیس باختند و با پیروزی ۵ بر ۰ مقابل نیوکالدونیا به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی صعود کردند. در مرحله یک‌هشتم نهایی، اما نوجوانان ایران مقابل مراکش شکست خوردند و فرصت صعود به جمع ۸ تیم برتر از دست رفت.
برچسب ها: تیم ملی فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها