به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۱۳۴

مصدومیت دو ستاره و دو رقیب در تیم ملی

مصدومیت دو ستاره و دو رقیب در تیم ملی
گروه ورزشی:تیم ملی فعلا دو بازیکن مهم و تاثیرگذار خود در یک پست از دست داده، اما با توجه به فاصله باقیمانده تا جام ملت‌ها یکی از آنها را دوباره در اختیار خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه" بعد از مصدومیت علی قلی‌زاده، لژیونر ملی پوشی که در جام جهانی 2022 هم به میدان رفت و شرایط خوبی داشت، حالا نوبت به علیرضا جهانبخش است که مصدوم شده و دست کادر فنی تیم ملی را در یک پست خالی بگذارد.

قلی‌زاده و جهانبخش هر دو بازیکنان دارای پتانسیل‌های فراوان برای حضور در پست وینگر راست هستند که علاوه بر کارهای ترکیبی و گل‌سازی در امر گلزنی نیز به تیم ملی کمک کرده‌اند و جو بازیکنان تاثیرگذار به حساب می‌آیند.حالا دو رقیب در یک پست از حضور در تیم ملی  معذور هستند. قلی‌زاده که مدت‌ها قبل مصدوم شده و به جام ملت‌ها نمی‌رسد اما جهانبخش در همین بازی اخیر مقابل هنگ‌کنگ آسیب دید و فعلا فقط بازی با ازبکستان را از دست داده است.

با مصدومیت جهانبخش و قلی‌زاده حالا پست وینگر راست برای بازی حساس مقابل ازبکستان در تاشکند می‌تواند یکی از چالش‌های کادر فنی تیم ملی باشد. عجیب اینکه تیم ملی در این پست می‌توانست از وحید امیری نیز استفاده کند که او نیز مصدوم است.با این حساب برای بازی با ازبکستان هیچ بعید نیست نفراتی مثل مهدی ترابی یا مهرداد محمدی در این پست مورد استفاده قرار بگیرند یا حتی مهدی طارمی در نقش وینگر ظاهر شود. گفتنی است در بازی با هنگ‌کنگ رضا اسدی جانشین جهانبخش در این پست شده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها