به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۴۱۸۷۹

این سگ در خطر انقراض است

این سگ در خطر انقراض است
گروه جامعه:سگی که زمانی یکی از محبوب‌ترین نژادهای سگ بریتانیایی بود، اکنون در معرض انقراض قرار دارد.به گزارش خبرآنلاین، «فاکس تریر موسیمی»، یکی از سگ‌های بریتانیایی است که در خطر انقراض قرار گرفته است. از این نوع سگ در بریتانیا در مجموع فقط ۳۴ سگ باقی مانده است. البته ۸ نوع سگ دیگر هم در خطر انقراض هستند.
 
بنابه گفته، «کنل کلاب»، سازمان حمایت از سگ‌ها، وقتی تعداد سگ‌های یک نژاد بسیار کم شود، آن نژاد از سگ در طبقه «در معرض انقراض» قرار می‌گیرد. در حال حاضر سگ‌های نژاد بریتانیایی و ایرلندی با توجه به کاهش تعداد آنها، آسیب‌پذیرند و در خطر انقراض قرار دارند.سگ نژاد «فاکس تریر موسیمی»، در حال ناپدید شدن از پارک‌ها و خیابان‌ها است و بیشتر مردم یا نمی‌دانند که هنوز از این نوع سگ وجود دارد یا به‌طور کلی دیگر توجهی به این نوع نژاد از سگ‌ها ندارند.

«فاکس تریر موسیمی» در ۱۰۰ سال گذشته، یکی از محبوب‌ترین سگ‌های بریتانیایی بود اما اکنون از تعداد این سگ‌ها آنقدر کم شده است که موسسه کنل کلاب به‌زودی این نوع نژاد را در میان نژادهای «تحت مراقبت» قرار خواهد داد.از دیگر سگ‌های در خطر انقراض بریتانیا باید به بولداگ فرانسوی و کاکر اسپانیل اشاره کرد.
برچسب ها: سگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها