به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۳۲۴

بهترین بازیکن آسیا نساجی را تهدید کرد

بهترین بازیکن آسیا نساجی را تهدید کرد
گروه ورزشی:تیم الهلال در شب درخشش سالم الدوساری، نوف‌باخور را شکست داد.به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال در حالی با دو گل نوف باخور را شکست داد که این دیدار حساس می‌توانست منجر به صدرنشینی الهلال در مرحله گروهی شود. آبی‌پوشان ریاض در نیمه اول نتوانستند گلی به این تیم ازبک بزنند اما در شروع نیمه دوم یک پنالتی نتیجه را تغییر داد.

در حالی که سالم الدوساری پشت توپ ایستاده بود، ضربه این بازیکن با واکنش گلر حریف همراه شد اما در ادامه مالکوم از ریباند استفاده کرد و توپ به تور دروازه نوف‌باخور چسباند.الدوساری در مورد این پنالتی از دست رفته می‌گوید: من اولین و آخرین بازیکنی نیستم که دو ضربه پنالتی را از دست داده است. من چالش‌ها را دوست دارم و مشکلات را دوست دارم.

با این حال در دقیقه 85 زیباترین لحظه بازی، آنطور که روزنامه الشرق الاوسط نوشته، با ضربه سالم الدوساری به ثبت رسید. بهترین بازیکن آسیا با یک شوت دیدنی دروازه حریف را تهدید و یک گل زیبا را به هواداران تیمش تهدید کرد تا این پنالتی را هم فراموش کرده باشد.

الهلال با 3 امتیاز برتری از تیم میزبان امتیاز خود را به 13 رساند تا پیش از پایان مرحله گروهی با بهره مندی از تقابل مستقیم با نوباخور، سرگروهی خود را قطعی کند.با این نمایش درخشان، حالا سالم الدوساری آماده دیدار با نساجی است. جدالی که اگرچه در سرنوشت گروه اثری نخواهد داشت اما جایی است که سالم می‌تواند آمار و رکورد خود را بهبود ببخشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها