به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۴۴۵۰۴

بازیکنی که در هال خانه‌‌اش هت‌تریک کرد!

بازیکنی که در هال خانه‌‌اش هت‌تریک کرد!
گروه ورزشی:مهاجم سایپا بعد از هت‌تریک مقابل تیم شهر خودش نسبت به این موضوع واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از چند هفته که نتایج خوبی به دست نمی‌آورد، در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و نکته قابل توجه هت‌تریک سعید کریمی، مهاجم نارنجی‌پوشان، در این مسابقه بود.

سعید کریمی که اصالتا گچسارانی است و سال‌ها در نفت و گاز توپ زده، بعد از هت‌تریک در ورزشگاه خاطره‌انگیز گچساران گفت: خسته نباشید می‌گویم به تیم نفت و گاز، تیم خوبی دارند. به هم‌تیمی‌هایم تبریک می‌گویم که با جان و دل تلاش کردند. کسی که گل می‌زند مهم نیست. همه با جان و دل تلاش کردند و من هم آن جلوی زمین بودم و سه گل زدم. امیدوارم همین‌طور ادامه بدهیم و به حقمان برسیم.او ادامه داد: واقعا حق تیم ما اینجای جدول نیست. تیم ما خیلی تیم خوبی است. همه ستاره و لیگ برتری هستند و ان‌شاءالله در آینده بهتر می‌شویم و حقمان را می‌گیریم.

مهاجم سایپا درباره آینده تیمش افزود: من به این تیم خوشبین هستم؛ افتخار می‌کنم کنار این بازیکنان به میدان می‌روم. همه نفرات باتجربه‌ای هستند و خوشحالم عضو کوچکی از این تیم هستم. حرف‌های زیادی برای گفتن در نیم فصل دوم خواهیم داشت.کریمی درباره بازگشتش به ورزشگاه گچساران و هت‌تریک مقابل تیم سابق خود گفت: وقتی در این ورزشگاه بازی می‌کنم، انگار در خانه خودمان هستم؛ انگار با داداش کوچکم داخل هال خانه‌مان بازی می‌کردم. خیلی اینجا را دوست دارم. دست تقدیر اینگونه بود که مقابل تیم شهرم باشم و امیدوارم برای نفت و گاز هم بهترین اتفاقات بیفتد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها