به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۴۵۱۳۶

خوش شانسی چلسی: مسیر نیمه نهایی هموار شد

خوش شانسی چلسی: مسیر نیمه نهایی هموار شد
گروه ورزشی: نیوکسل سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت.
آنها پس از پیروزی ۰-۳ برابر فولام در رقابت‌های لیگ برتر قدم به این بازی حساس برابر چلسی خواهند گذاشت اما با معضل بزرگ مصدومیت‌های بازیکنان کلیدی‌شان در این دیدار روبه‌رو خواهند بود.
فابیان شار، مدافع نیوکسل، به همراه جوئلینتون، هافبک این تیم، در همان نیمه اول بازی روز گذشته مصدوم شدند و نتوانستند به کار ادامه دهند تا کار برای ادی هاو بسیار دشوار شود.
این خبر بسیار بدی برای نیوکسل خواهد بود، چرا که شار در تک تک دقایق دیدارهای تیمش در این فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در زمین حضور داشت و ستاره برزیلی این تیم هم یکی از مهره‌های کلیدی هاو تا این جای فصل به حساب می‌آمد که غیبتش ضربه سختی به این تیم وارد خواهد کرد.
این در حالی است که الکساندر ایساک هم پیش از این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه از فهرست تیمش خط خورد و در دیدار برابر فولام غایب بود.
غیبت این بازیکنان در دیدار برابر چلسی کار را برای نیوکسل سخت خواهد کرد. خصوصا که تیم حریف شرایط چندان خوبی در لیگ برتر ندارد و با انگیزه مضاعفی در این دیدار به میدان خواهد رفت و غیبت بازیکنان کلیدی نیوکسل خبری امیدوارکننده برای آنها خواهد بود.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها