به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۱۸۴

اعتراف بازیکن جوان بارسلونا بعد از توقف در مستایا

اعتراف بازیکن جوان بارسلونا بعد از توقف در مستایا
گروه ورزشی: هافبک ملی‌پوش آبی‌-اناری‌ها پس از تساوی تیمش برابر والنسیا اعتراف کرد کاتالان‌ها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا رفت و برابر میزبانش دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست داد. شاگردان ژاوی در این بازی با آنکه با گل ژوآئو فلیکس پیش افتادند اما در ادامه گل تساوی را دریافت کردند تا این بازی در نهایت برنده‌ای نداشته باشد.
 
پدری، هافبک آبی‌-اناری‌ها بعد از بازی گفت: کاملا روشن است که در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم. ژاوی نخستین کسی است که عصبانی و ناراحت است. باید هر چه سریع‌تر این شرایط را تغییر داد و دوباره به روند پیروزی برگشت.
او ادامه داد: با آنکه برابر والنسیا متوقف شدیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نسبت به دیدار برابر ژیرونا بسیار بهتر ظاهر شدیم. در گلزنی مشکل داشتیم البته تا آستانه گل دوم پیش رفتیم.

بارسلونا در هفته‌های اخیر عملکرد ناامیدکننده‌ای را نشان داده است؛ به طوری که در سه بازی اخیرش دو شکست و یک تساوی داشته است. بارسا هم‌اکنون در رده سوم لالیگا قرار و با وجود یک بازی انجاشده بیشتر نسبت به تیم صدرنشین ژیرونا، با شگفتی‌سازان این فصل لالیگا شش امتیاز اختلاف دارد. این تیم البته در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین راهی دور یک‌هشتم نهایی شده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها