به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۳۴۶

ناراحتی ستاره بارسا: تقصیر من است که نبردیم

ناراحتی ستاره بارسا: تقصیر من است که نبردیم
گروه ورزشی:رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، پس از تساوی برابر والنسیا به شدت ناراحت و عصبانی بود.به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف چند هفته اخیر بارسلونا با تساوی برابر والنسیا ادامه پیدا کرد و این تیم فرصت قطع کردن روند ناکامی‌هایش در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. 

شکست هفته گذشته برابر خیرونا و همچنین باخت غیرمنتظره مقابل رویال آنتورپ در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که شرایط برای ژاوی و شاگردانش سخت شود و آنها امیدوار بودند که بتوانند این وضعیت را در دیدار برابر والنسیا بهبود ببخشند. با این حال، شرایط به شکل دیگری پیش رفت و این تیم با وجود این که چند فرصت گلزنی در این بازی داشت اما نتوانست از آنها به درستی استفاده کند و به تساوی و کسب تنها یک امتیاز رضایت داد. 

یکی از فرصت‌های بسیار خوبی که به گل تبدیل نشد، در اختیار رافینیا قرار گرفته بود که این بازیکن نتوانست به خوبی از آن استفاده کند و در کسب سه امتیاز این دیدار به تیمش کمک کند. حالا موندو دیپورتیوو خبر داده که این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی به شدت از این  اتفاق و از این که چنین فرصتی را برای گلزنی از دست داده ناراحت و عصبانی بوده است. 

دیگر بازیکنان بارسا سعی کردند حمایت‌شان را از او نشان دهند و کمی آرامش کنند اما این کار هم فایده‌ای نداشت و رافینیا در حالی که بسیار ناراحت بود و پیراهنش را روی صورتش کشیده بود زمین را ترک کرد تا خودش را مقصر این اتفاق بداند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها