به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۱

تاریخ‌سازی گریزمان: افسانه زنده اتلتیکومادرید

تاریخ‌سازی گریزمان: افسانه زنده اتلتیکومادرید
گروه ورزشی:آنتوان گریزمان با دو گلی که دیشب به ختافه زد، بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو مشترک به لوئیس آراگونس شد و به زودی این رکورد را به تنهایی در اختیار خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته برابر ختافه در حالی‌که تا دقیقه 87 با نتیجه 3-1 پیش بود، دو گل دریافت کرد و بازی 3-3 مساوی خاتمه یافت. اتلتیکو در نیمه اول به دلیل اخراج ساویچ ده نفره نیز شده بود.

دو گل اتلتیکو را آنتوان گریزمان به ثمر رساند تا تاریخ‌سازی کند. او گل اول را برای اتلتیکو زد و گل بعدی را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با این دبل، او به رکورد 173 گل با پیراهن اتلتیکو رسید و با رکورد لوئیس آراگونس برابری کرد.به این ترتیب هر دو حالا مشترکا بهترین گلزنان تاریخ اتلتیکو هستند با این تفاوت که گریزمان به تعداد بازی‌های کمتری برای رسیدن به این رکورد گلزنی نیاز داشت (363 مقابل 370 بازی آراگونس).

گریزمان در پایان بازی و در مورد رکوردش گفت: «بسیار خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. البته دوست داشتم در چنین شبی پیروز می‌شدیم و افسوس که نشد. ما بازی را پیروز شده بودیم ولی در دقایق پایانی غافلگیر شدیم. بازی با 10 نفر دشوار بود و هر کاری کردیم تا پیروزی را حفظ کنیم اما موفق نشدیم. از لحاظ شخصی به‌خاطر رکوردم خوشحالم ولی کاش برنده می‌شدیم.»گریزمان حالا در تمام بازی‌های فصل 16 گل برای اتلتیکو زده که مشابه رکوردش در فصل گذشته است. یازده گل در لالیگا و پنج گل در لیگ قهرمانان.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها