به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۴۷۰۹۶

به بارساکه رفتم فهمیدم قبلا چقدرخوشحال‌تر بودم

به بارساکه رفتم فهمیدم قبلا چقدرخوشحال‌تر بودم
گروه ورزشی:ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به نوعی اعتراف کرد انتقالش به بارسا در سال 2019 اشتباه بود و اکر در اتلتیکو می‌ماند، اوضاع برایش بهتر پیش می‌‍رفت.به گزارش "ورزش سه"، گریزمان قرار بود سال 2018 به بارسا برود ولی سه روز قبل از جام جهانی اعلام کرد که قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرده است با این حال او یک سال بعد با انتقالی 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. دوران حضور او در بارسا خوب پیش نرفت و نتوانست هرگز ستاره مورد انتظار نشان دهد.

گریزمان سپس با قراردادی دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت و سال گذشته با توافق دو باشگاه قراردادش با اتلتیکو دائمی شد.گریزمان اعتراف کرد که پیوستنش به بارسا از برخی جهات اشتباه بود: «وقتی در اتلتیکو بودم، درک نمی‌کردم چقدر خوشحال بودم. طبعا یک روال روتین دارید و متوجه نمی‌شوید چه اندازه در یک تیم راحت هستید. وقتی جدا شدم و به بارسا رفتم، تازه متوجه شدم چقدر در اتلتیکو خوشحال بودم.»

ستاره فرانسوی ادامه داد: «در بازگشت به اتلتیکو شرایط برایم سخت بود چون هواداران چندان از من راضی نبودند. تلاش زیادی کردم دوباره وارد قلبشان شوم و حالا هر صبح که از خواب بیدار می‌شوم، راحت‌تر از هر زمان دیگری هستم. خانواده‌ام نیز از تصمیم بازگشتم به اتلتیکو راضی بودند و در مجموع بهتر از این نمی‌شود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها