به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۴۷۷۷۹

نمایندگانی‌به مجلس بفرستیم که سربازولایت‌باشند

نمایندگانی‌به مجلس بفرستیم که سربازولایت‌باشند
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند چون در نظام ولایی فرمانده کل هدایت‌کننده است و بقیه کمک‌کننده هستند.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی  گفت: دشمن در این ۴۵ سال هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم خورد چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.وی با اشاره به اینکه مردم ایران در تاریخ نمونه ندارند، افزود: دشمن از مردم ایران عصبانی است؛ چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند.
 حاجی صادقی با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌داند امتی که بصیرت دارد از اصل انقلاب دست برنمی‌دارد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند.دشمن از سال ها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد اما مردم ایران اسلامی همه آن را برباد دادند.
وی با بیان اینکه دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد، گفت: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است.
نماینده ولی فقیه در سپاه  با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شده اما باید مراقب باشیم چون تمام تلاش دشمن بر این است که موفقیت‌های دولت انقلابی دیده نشود. اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد.
وی  بر امیدآفرینی بین مردم تأکید کرد و افزود: دشمن هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند و موضع استکبار در مقابل مردم و انقلاب اسلامی دفاعی شده است.حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحالیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد.بزرگترین خدمتگزاری به مردم این است که در کنار تأمین معیشت مردم هدایت آنان را هم مورد توجه قرار دهیم چون در فرهنگ دینی ما مسئولان هادیان و زمینه‌ساز رشد و تعالی مردم هم هستند.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها