به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۹۷۰۳

ژاپنی ها به این ربات آشپز خود افتخار می کنند

ژاپنی ها به این ربات آشپز خود افتخار می کنند
گروه فیلم: : آی-روبو (I-Robo) که پیش از این در رستوران های آسیای شرقی، از جمله در ژاپن، آزمایش شده است، با موفقیت به هدف خود در پشتیبانی از صنعت مهمان یاری از طریق کاهش هزینه های نیروی کار دست یافته است. به گفته تک مجیک (TechMagic)، شرکت مستقر در توکیو و تولیدکننده آی-روبو، این ربات ها با موفقیت نسبت هزینه نیروی کار را کاهش داده و در مقابل نسبت سود را افزایش داده اند.
 
تک مجیک با معرفی آی-روبو حل مشکل کمبود نیروی کار انسانی در آشپزخانه ها را هدف قرار داده است. هدف این شرکت کمک به صنعت مهمان یاری و همچنین پشتیبانی از خانواده ها با استفاده از ویژگی های مهم از جمله افزودن اتوماتیک چاشنی، اتوماسیون پخت و پز، و تابه خود تمیز شونده است.

این اجزا به یک کتابخانه دستورالعمل مبتنی بر فضای ابری متصل هستند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد به طور خلاقانه چاشنی ها را به غذا اضافه کرده و همچنین وعده های غذای مغذی آماده کنند.به گفته شرکت تک مجیک، الگوریتم های هوشمند آی-روبو غذاهای منحصر به فرد و قابل سفارشی سازی را ارائه می کند. این خواسته های علاقه مندان به آشپزی معاصر را برآورده کرده و تجربیات غذا خوردن را ارتقا می دهد.

تلاش برای ایجاد زیرساخت های غذایی پایدار
پنل لمسی آی-روبو به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بین داده ها جستجو کنند. کاربران می توانند بین دستورالعمل هایی که قبلا توسط سرآشپزهای حرفه ای از سراسر جهان آماده شده اند، کاوش کرده و آنها را بازسازی کنند.

آی-روبو از این پتانسیل برخوردار است که دستورالعمل های کاربر را به گونه ای که مد نظر دارد، پردازش کند. به عنوان نمونه، این ربات می تواند افزودن چاشنی، هم زدن، گرم کردن و تمیز کردن ظروف را زمانی که دستورات از طریق پنل نمایشگر ارائه می شوند را انجام دهد. همچنین، این ربات به گزینه ای برای عملکرد تامین چاشنی مایع اتوماتیک مجهز شده است.با توجه به ویژگی های پخت خودکار آی-روبو، تک مجیک به این نکته اشاره دارد که این ربات می تواند به طور انعطاف پذیر و به درستی میزان دما، مدت زمان پخت، سرعت چرخش تابه و جهت چرخش را مطابق با منو تنظیم کند.

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که روی منوی انتخابی خود در پنل لمسی ضربه بزند و آی-روبو فرآیند پخت و پز را برای وی انجام خواهد داد.شرکت تک مجیک آینده ای را در تلاش برای ایجاد یک زیرساخت غذایی پایدار از طریق فناوری متصور است.

به گفته یوجی شیراکی، بنیانگذار تک مجیک، ما یک شرکت متخصص در توسعه ربات های آشپز هستیم. ربات های ما برای انجام وظایف مختلف آشپزی مانند جوشاندن، سرخ کردن و پختن طراحی شده اند.ربات های آی-روبو تا پیش از این در ژاپن عملیاتی شده و طی یک سال گذشته با موفقیت بیش از 100 هزار وعده غذایی را آماده کرده اند. این در شرایطی است که تک مجیک عرضه آی-روبو در بازار آمریکا و دیگر کشورهای جهان را با امید به حل برخی مسائل مرتبط با صنعت غذا در سطح جهانی هدف قرار داده است.
....
 
مرجع : عصر ایران
برچسب ها: ربات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها