به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۵۰۳۸۸

خوشحالی پرز: عربستان عاشق رئال مادرید است

خوشحالی پرز: عربستان عاشق رئال مادرید است
گروه ورزشی:فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، می‌گوید علاقه هواداران عربستانی به این تیم هر بار کاملا مشهود است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار فینال رقابت‎‌های سوپر جام اسپانیا روبه‌روی بارسلونا قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود. 

این بازی به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار خواهد شد، اتفاقی که در طول چند سال گذشته و پس از قراردادی که مدیران فوتبال عربستان با روسای فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کردند به روالی عادی و بخشی از این مسابقات تبدیل شده است. چند تن از بازیکنان تیم‌های حاضر در سوپر جام اسپانیا نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و مخالفت خودشان را با این تصمیم اعلام کرده بودند اما به نظر می‌رسد که پرز هم مانند خوان لاپورتا که از این تصمیم حمایت کرده بود، کاملا از این اتفاق راضی است. 

رئیس باشگاه رئال مادرید که شب گذشته به دعوت سفیر اسپانیا در عربستان راهی سفارت این کشور شده بود در این باره گفت: «فوتبال همیشه فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم میلیون‌ها نفر را با یکدیگر متحد کنیم. هر بار که به عربستان آمدیم احساس کردیم که همه تیم ما را دوست دارند و تحسین می‌کنند. احترام بسیار زیادی به باشگاه ما و همچنین به فوتبال اسپانیا ابراز شده است. من می‌خواهم به تمامی کسانی که این برگزاری این تورنمنت در عربستان را برنامه‌ریزی کردند و همچنین به فدراسیون فوتبال اسپانیا تبریک بگویم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها