به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۵۰۴۲۱

ادعای لاپورتا:بازی درعربستان به‌نفع همه است

ادعای لاپورتا:بازی درعربستان به‌نفع همه است
گروه ورزشی:خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از برگزاری رقابت‌های سوپر جام اسپانیا در عربستان ابراز رضایت کرد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا که به میزبانی عربستان و در شهر ریاض برگزار می‌شود به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. 

عربستان چند سالی است که قراردادی را با فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کرده تا میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد و بسیاری معتقد هستند که هم این کشور با توجه به استقبال فوتبال‌دوستان و هم باشگاه‌های حاضر سود قابل توجهی از این موضوع به دست می‌آورند. هرچند این موضوع همیشه انتقادهایی را به همراه داشته و بسیاری از جمله بعضی از بازیکنان تیم‌های حاضر معتقد هستند که برگزاری این مسابقات در عربستان و دور از هواداران اسپانیایی اشتباه است اما به نظر می‌رسد که لاپورتا کاملا از این ایده حمایت می‌کند. 

رئیس باشگاه بارسلونا که شب گذشته به دعوت سفیر اسپانیا برای صرف شام در سفارت اسپانیا در شهر ریاض حاضر شده بود در این باره اظهار داشت: «ما از این که توانستیم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های سوپر جام باشیم بسیار راضی و خوشحال هستیم. 

باور ما این است که این واقعیت که این مسابقات در کشور عربستان سعودی برگزار می‌شود باعث شده تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها منفعت بیشتری کسب کنند. این کار به فوتبال اسپانیا کمک می‌کند و من واقعا استفاده از این فرمت برگزاری را تحسین می‌کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها