به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳
 
۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۵۶۵۳
جولان فتنه گری کیهان کی تمام می‌شود؟

شر «شریعتمداری» و دامان پاک «خاتمی»

گروه سياسي: هنوز سه روز از سخنان حسن روحانی در مورد اینکه اینقدر گذشته را به یاد نیاوریم نگذشته بود که روزنامه کیهان به مدیرمسئولی « حسین شریعتمداری» بازهم کتاب حوادث سال 88 را ورق زد تا به خوبی نشان داده شود مخاطب حسن روحانی در کنفرانس خبری خود با چه کسانی بود.
شر «شریعتمداری» و دامان پاک «خاتمی»
به گزارش نامه نیوز، روحانی در این کنفرانس گفت: «اینقدر گذشته را یاد نیاوریم. برخی سرشان را به پشت گرفته اند راه می روند. ما می ترسیم اینها زمین بخورند. حالا یه وقت کاری شد چیزی بود بگذریم تمام کنیم. هی می خواهیم کش بدهیم و بادش کنیم. در این کشور هر کس جرمی کرده قوه قضائیه ببرد محاکمه کند. اگر نگرفتی یعنی پاک است ولش کنیم. اگر کسی دستگیر نشده و در خیابان راه می رود یعنی گناهی و جرمی نکرده. صبح تا شب متهم نکنیم»

سخنان روحانی ساده و قانونی بود. رئیس جمهور به درستی اشاره کرد که وقتی قوه قضائیه کسی را متهم نکرده است، دیگر نیازی نیست ما او را متهم کنیم و بگوییم که او چه هست و چه نیست. این یک خواست قانونی یک حقوق دان از جریان‌های سیاسی بود. اما همین که سخنان روحانی به پایان رسید، کیهان نویس‌ها قلم به دست گرفتند، و خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران را متهم به مفسد فی الارضی کردند. در سرمقاله روزنامه کیهان نویسنده، خاتمی و موسوی را متهم به مفسد بودن کرده است و از قوه قضائیه خواست است که آنها را محاکمه کند، او در مقاله خود از خاتمی و موسوی به عنوان سران فتنه یاد کرده است.

داستان خاتمی و کیهان، خود داستان هزاروشب است، داستانی که کیهان‌های امروز علیه کیهانی دیروز نوشته‌اند. این روزنامه از زمانی که در اختیار شریعتمداری قرار گرفت، تبدیل به مخالف خوانی بزرگ برای دولت‌های ایران شد.  اوج داستان خاتمی و کیهان به حوادث سال 88 و حضور شریعتمداری در تلویزیون و در برنامه‌ای خاص به عنوان « دیروز، امروز، فردا» برمی‌گردد. شریعتمداری، خاتمی را مهره غرب در ایران می‌دانست که نقشه آنها را در حوادث سال88 بازی می‌کند. هنوز هم شریعتمداری اعتقاد دارد که جورج سورس، در دیدار با خاتمی، دستور العمل فتنه در ایران را صادر کرده است.

کیهان بعد از سال 88 و حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، بسیار سعی کرد تا خاتمی را نیز به بهانه‌های مختلف متهم به کارشکنی علیه نظام کند تا قوه قضائیه مجبور شود، رئیس جمهور پیشین ایران را محاکمه و بازداشت کند. آنظور که از نوشته‌های شریعتمداری و دوستانش در روزنامه کیهان مشخص است، آنها خاتمی را عامل اصلی بحران سال 88 می‌دانند که دستورهای او را موسوی و کروبی اجرا کردند و خاتمی از بیرون آنها را نظاره کرده است و امروز بعد از حصر موسوی و کروبی، خاتمی خود را کنار کشیده است و سعی می‌کند با سخنان خود این جریان را تطهیر کند.

تلاش چندساله کیهان اما بدون نتیجه ماند و خاتمی با کمک هاشمی رفسنجانی، توانست نقش یک سیاستمدار رئیس جمهور را بازی کند. کیهان تلاش کرده بود، خاتمی را از ذهن مردم ایران با اتهامات فراوان پاک کند، اما هیچ توفیقی به دست نیاورد و حتی خاتمی بعد از چهارسال در فیلم انتخاباتی حسن روحانی در صداوسیما حاضر شد، تا مردم بار دیگر چهره رئیس جمهور سابق ایران را در تلویزیون ببیند.

خاتمی و هاشمی با توجه به محبوبیتشان در جامعه، توانستند با ایجاد یک ائتلاف سیاسی و کناره گیری عارف به نفع حسن روحانی، « شیخ دیپلمات» را راهی قوه مجریه کنند تا نشان دهند، تمام تلاش‌های شریعتمداری و دوستانش برای حذف خاتمی و هاشمی شکست خورده است و این دو هنوز مورد قبول مردم هستند.

در کنار مردم اما برخی دیگر دوستان شریعتمداری از جریان اصول گرایی نیز هنوز از سید محمد خاتمی به عنوان یک چهره قابل احترام و فرهنگی یاد می‌کنند. برنامه شناسنامه که جمعه‌ها از شبکه سه پخش می‌شود که اجرای آن برنامه نیز به عهده مجری معروف نزیک به یک جریان خاص است سعی کرد با پرسیدن نظر مهمان خود در مورد خاتمی، ذهن مردم را به این سمت بکشاند که خاتمی علت اصلی حادثه 88 بوده است، اما بسیاری از مهمانان این برنامه از خاتمی به عنوان یک چهره فرهنگی یاد کردند تا تیر این گروه به سنگ بخورد.

محسن اسماعیلی، از اعضای شورای نگهبان از مهمانان این برنامه در مورد خاتمی می‌گوید:« شخصیت نجیب و فرهیخته که به موضع گیری‌های شفاف نیازمند است». مرضیه حبیب چی نیز می‌گوید:« ایشان انسان فرهنگی و خوبی هستند. انشاالله زحماتی که برای انقلاب کشیدند مورد لطف خدا قرار بگیرد.» حسین مظفر نماینده اصول گرای مجلس نیز در مورد خاتمی می‌گوید:« من برای شخص آقای خاتمی احترام زیادی قائلم، انسان مودب و فرهخیته ای است»

غفوری فرد نیز او را فرزند آیت‌الله سید روح الله خاتمی می‌داند. همانطور که مشاهده می‌کنید، اصول گرایان نیز از خاتمی به نیکی یاد می‌کنند درست برخلاف روزنامه‌ای که سعی می‌کند، این رئیس جمهور سابق ایران را رهبر حوادث سال 88 بنامند.

بازخوانی را مردم به حسن روحانی نشان می‌دهد که که آنها از دست افراط گری‌ها به اعتدال پناه بردند و پیام واضح خود را به گوش آقایان رساندند. اما گویی این پیام هنوز توسط کیهان نشین‌ها دریافت نشده است. دیگر شعار خاتمی و فتنه، داستان نخ نما شده‌ای است که حتی دوستان روزنامه کیهان نیز از آن خسته شده‌اند و دوست دارند که این روزنامه و مدیر مسئول آن به این بازی خود پایان دهد تا آنها بتوانند حداقل کرسی‌هایی از مجلس دهم را به خود اختصاص دهند.

در آخر بازهم خالی از لطف نیست سخنان روحانی در مورد بازگشت عده‌ای به گذشته را مرور کنیم:« اینقدر گذشته را یاد نیاوریم. برخی سرشان را به پشت گرفته اند راه می روند. ما می ترسیم اینها زمین بخورند. حالا یه وقت کاری شد چیزی بود بگذریم تمام کنیم. هی می خواهیم کش بدهیم و بادش کنیم. در این کشور هر کس جرمی کرده قوه قضائیه ببرد محاکمه کند. اگر نگرفتی یعنی پاک است ولش کنیم. اگر کسی دستگیر نشده و در خیابان راه می رود یعنی گناهی و جرمی نکرده. صبح تا شب متهم نکنیم»

فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۰
اگر فتنه فتنه بازی نباشد پس شریعتمداری نان چه بخورد؟؟؟؟ (236254)
سران فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۲
مثل اینکه فراموش کردی همفکرای شما به خاطر قدرت و نان ۸ ماه اردوکشی خیابانی کردند !!!
لابد برای رضای خدا به عزاداران حسینی حمله کردید ؟ (236348)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۵۷
اولا كه سناريوي حمله به عزادارن حسيني بسيار روشن و نخ نماست....درثاني بهتر است به اصل حماسه عاشورا و قيام امام حسين نگاهي دوباره بندازي اينطوركه معلومه شما اصلا فراموش كردي كه قيام امام حسين و فداكاري اينهمه صحابه ايشان براي چه بوده (236395)
شاکر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۸
چقدر خوب و صادقانه خودت را معرفی کردی، آفرین بر صداقت و شهامت تو و حداد عادل!! (236405)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۴۱
شما دوست داری هی این حرفها رو تکرار کنی کیهان بخون کسی در عاشورا بف عزادارن حسینی حمله نکرد هیچ مدرکی ندارید از این حرفهاتون و جالبه که از احساسات مذهبی مردم سو استفاده می کنید و از عزاداری امام حسین برای خودتون داستان می سازید شماها اگر کوچکترین مدرکی ذرباره ادعاهاتون داشتید تا الان هزاربرا رو کرده بودید شرم بر شما (236437)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۰:۰۵
هعـــــــــــــــی... (سران فتنه) تو و رفقات حرف دیگه ای جز این ندارید؟
بابا ی خرده تنوع طلب باشید از همون اولش هر چی کامنت میذاریم همین حرفو سند تو آل می کنید. (236483)
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۰:۵۷
اگر نادانسته خلاف واقع می گویید, برای شما آگاهی آرزو می کنم ; اگر دانسته خلاف واقع می گویید, برای شما هم آگاهی و هم اخلاق آرزو می کنم... (236489)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۲۹
درست گفتي ، اگر آب گل آلود نشه كه اينا وجود خارجي ندارن ، با اين حساب خودش شاه فتنه است ، اين شريعتمداري خسته نشد از اين همه .... ما كه خسته شديم . (236377)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۵۶
مرضیه حدیدچی (دباغ) به جای مرضیه حبیب‌چی
اصلاح کنید لطفاً. (236469)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۱:۰۴
صادق‌زیباکلام به 1/5سال حبس محكوم شد !!!!!

در این سرزمین چه جرم بزرگی است راست گفتن.! (236490)
کوروش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۳:۱۹
آقای شریعتمداری بس کن دیگه , هر چه از خاتمی بد بگی اون محبوبتر میشه و صد البته اون محبوب ما هست چون که اون حداقل ادب داره و مخالفشو منتقد میدونه نه مثل شما دشمن , چرا به احمدی نژاد که دل رهبر را خون کرد و 11 روز خونه نشینی و مملکت را ویران چیزی نمیگی ! (236516)
شهروند دهلرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۴
به قول معروف عاقل را یک اشاره کافی است، ولی سوال این است که آیا این گروه از عقل بویی برده اند؟ به امید روزی که اینها در یک محکمه عادلانه پاسخگوی مردم و منتخبان مردم باشند. (236255)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۶
امسال شريعتمدارى واقعابه يومالحساب اعتقادى دارند؟ (236258)
سران فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۳
پ ن پ کسانی که اردوکشی خیابانی کردند و ۸ ماه به کشور خسارت مادی و معنوی زدند به یوم الحساب اعتقاد دارند !!!
تا زمانی که تاریخ هست از خیانت اینها یاد خواهد کرد. .. (236349)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۲
حالا خوبه يك كلمه اردوكشي به شما ياد دادند وگرنه چي ميخواستي بگي !!اونوقت شما چطور حساب كردي كه 8ماه شد؟؟؟؟خسارت ماديش هرچي كه بودديگه از مبلغ 17000000000000
كه زيادتر نبود؟؟؟!!!!كاملا روشنه كه كي خيانت كرده..مگر اينكه معني خيانت عوض شده باشه (236398)
مشکوک
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۲۴
فردی به نام گلپور که اطلاعات زیادی در مورد وابستگی خانواده گی مشاعی به سازمان منافقین در وبلاگش منتشر کرده بود یک مرتبه حتی ادعا کرد که شریعتمداری کیهان هم زمانی مجاهد خلق بوده است ! راست و دروغش گردن خود گلپور ولی من هم وقتی ضدیت غیر معمول او و بعضی از همفکرانش با خاتمی و اصلاحات را با این شدت می بینم احتمال می دهم شاید ادعای گلپور درست باشد و بر خلاف دیگر اصولگرایا ن وی به انچه تظاهر می کند معتقد نیست ! (236374)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۱۳
خداوندا ،شرشان را به خودشان برگردان. (236450)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۲۱
حاج حسین اینکه از رانتی که داری استفاده می کنی به هر کسی تهمت میزنی که شاهکار نیست یه روز میاد که تاوان کاراتا میدی وعده خداست (236261)
سران فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۵
کدوم رانت ؟ رانت ۶۵۰ میلیون یوروی دولت محبوب شما یا قراردادهای کرسنت و توتال و ..
اگه نوبیتی هم باشه نوبت تاوان پس دادن سران فتنه است . (236351)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۶
جنابعالي كه اينقدر كرسنت ،كرسنت ميكني اصلا خودتم نميدوني كرسنت چيه فقط يك چيزي شنيدي!!حالا خوبه معلوم شد با ندونم كاري دولت عزيزتون و رئيس جمهور پاكدستتون طبق شكايت امارت و راي دادگاه لاهه ايران به 18 ميليارد خسارت محكوم شد...اينه قرارداد واقعي كرسنت متوجه شدي..واقعا چه رويي دارين شماها (236402)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۱۲
خوب یعنی خودت دیگه!بدو بدو برو خودت و به دادگاه معرفی کن تا در مجازاتت تخفیف قایل بشن. (236413)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۴۵
شماها که با این اوضاع مملکت داری باعث شدید مردم حالا حالاها تاوان پس بدهند! رانت 60 میلیون یورویی را اگر دولت داده ثابت کن شما فعلا باید از اختلاس 3000 میلیاردی بنزین سرطان زا بابک زنجانی و خیلی پرونده های دیگه که به قول یکی از نمایندگان مجلس، به خاطر گستردگی مطرح نشده و ضرر 5.5 میلیاردی سو آپ یر به بیابان بگذارید (236441)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۲۳
این آغای شریعتمداری!! عجب روئی داره هرچه ازین مردم تو دهنی می خوره از رو نمیره.بدبخت یه کم بفکر آخرتت باش اگر مسلمانی.برتو نیکان نگیزد هر بنیادش بداست تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است. (236263)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۲۳
درود بر خاتمی بزرگ که تیری است بر چشم بدخواهان اسلام ناب محمدی (236264)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۵۸
گناه نابخشودنی فتنه گران را فراموش نمی کنیم! (236471)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۹:۳۸
خاتمی !!!!؟؟؟؟ اسلام ناب محمدی !!!!!؟؟؟؟ (236479)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۳۶
خوشم میاد که هیچ کس به حرفاش اهمیت نمیده...
اگه جناب خاتمی به اندازه سر سوزنی دست از پا خطا کرده بود تا حالا اعدامش کرده بودن (236271)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۷
دقيقا طلا كه پاكه .......چه منتش به خاكه (236403)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۳۸
شریعتمداری چشاشو بسته و دهانشو باز کرده و هرچی می خواد میگه (236273)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۴۵
خدای چه انتظاری از این اقایان دارید . اگر این حرفها را ننویسند و نگویند اصلا کسی به انها توجه می کنند . یکی با عمل صالح و ادب و علم زندگی می کند یکی ..... همانطوریکه قبلا نوشتم بهترین را اینه که انها را در سایتهای اصلاح طلب بایکوت کنید تا به مرور فراموش شوند (236278)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۳
به افتخار سید بزگوار (236280)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۷
به اميد رفع حصر (236404)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۹
پستی . وزارتی . سفارتی.وکالتی برای این کیهانیهادرنظربگیرند.درغیراینصورت اینها ول کن معامله نیستند (236285)
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۰
آقای شریعتمداری !!

اینها چه مفسدانی هستند که مردم عاشق آنها هستند و دل ملت بیقرار آنهاست . و چه جالب که چه احساس تنفری مردم نسبت به توهین کنندگان و اتهام زنندگان به آنها دارند . (236287)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۱
یک لبخند زیبای سید به سر تاپای .... می ارزد.
همه هم این را میدونند هر کسی هم هر کاری بخواهد بکند. (236288)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۳
این که فرموده اید خاتمی در فیلم انتخاباتی حسن روحانی ظاهر شد صحیح نیست متاسفانه.آخرین فیلم روحانی روز قبل از انصراف دکتر عارف پخش شد و هنوز جناب خاتمی اخلاقا نمی توانست در فیلم حضور یابد.اما فیلم مورد اشاره شما فیلمی است که با انجام کمی اصلاحات روی نسخه پخش شده از تلویزیون روز بعد روی اینترنت قرار گرفت.از جمله این اصلاحات اضافه شدن صحبت های جناب آقای خاتمی بود. (236293)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۱۸
خب شریعتمداری حق داره... یه جوری باید بورسیه فامیلهاش و همسرش که وزیر دوران احمدی نژاد بود، سرپوش بزنه. (236305)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۲۵
باید به عرض کیهانیان برسانیم بعد از امام تنها شخصیتی که از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است شخص خاتمی می باشدو روز به روز این محبوبیت افزایش پیدا می کند عزتی که خداوند به این سید مظلوم داده کیهانیان که هیچ اگر تمام امپراتور های قدر دنیا جمع شوند نمی توانند این عزت را از این سید مظلوم بگیرند چون خود خدا فرموده : تعز من تشاء و تذل من تشاء به هرکس بخواهد عزت می بخشد و به هر کس بخواهد ذلت می دهد خاتمی نه تنها در ایران بلکه در جهان بخصوص در کشورهای اسلامی هم از محبوبیت خارق العاده برخوردار است (236312)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۳۱
معلوم است شریعتمداری بدجوری به خال زده و درست هدف گیری کرده دمش گرم (236317)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۸
اونوقت اين چجوري خاليه...كه هراز چندگاهي بهش ميزنه و اخرشم هيچي ثابت نميشه (236406)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۲:۰۷
اتفاقا ثابت شده شما خودتون را به خواب زدید و نمیشنوید (236503)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۳۲
همه اینا رو میشناسیم
زنده باد خاتمی عزیز
بزن لایکو (236318)
مش ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۳۶
باسلام وتحیت
حنات دیگررنگی نداردجناب شریعتمداری کاش شریعت مداربودی.تاکی می خواهی سورس سورس کنی؟مردم ازاین افراط گریهای شما وعده ای غوغاسالارسرسام گرفته اند.بس است این همه عداوت ودشمنی .آقای شریعتمداری فردای قیامتی هم هستا.تشت پوستین وارونه اسلام شما ازبام به زمین افتاده وهمگان می دانند در ورای این همه هجمه علیه عده ای انسان فرهیخته وآزاداندیش جز دعواهای سیاسی چیز دیگری نیست .چرا8سال روزه سکوت گرفته بودی ودرقبال همه ی دزدیها وزدوبندها ساکت بودی؟ (236320)
محمد
France
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۴۶
عده ای نان آزادگی خود را میخورند وعده نان خود را درتخریب دیگران گروه داعش که درعراق وسوریه که آن فجایع را بنام حکومت اسلامی مرتکب شده است نه منطق دارند ونه میتوان آنها را مسلمان نامید
درایران عده ای امثال این حسین آقا هستند که اگر روزی حکومت بدستشان بیفتد دستور قتل اصلاح طلبان را صادر میکنند
من در تعجبم که بااین همه کامنت که درروزنامه ها درمخالفت سخنان ایشان ابراز میشود باز هم ایشان گوششان به غیرجهارتا ازهمفکران خود بدهکار نیست (236325)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۲۰
محمد جان اگه ایران بودی میدیدی که پوست این دوستان پایداری چقدر گرفته!!! (236371)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۴۸
امیدوارم روزی شریعمتداری به نحو عادلانه ای برای آن همه تهمت و افتراء بر علیه انسانهای ملی و دینی محاکمه شود . . . د (236327)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۵۰
اين شعار ماست تا ابد:روحانی زنده باد. خاتمی خاتمی خاتمی خاتمی پاينده باد. (236329)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۰:۰۸
لایک... یاشــــــــــــــــــــــــــــــا (236484)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۰۱
شما ها که می گفتید فتنه یک سر بیشتر نداره اونم احمدی نژاده ,پس چرا از باز بودن کتاب حوادث 88 ترس دارید؟
در ضمن با این استدلال رییس جمهور (اگر کسی دستگیر نشده و در خیابان راه می رود یعنی گناهی و جرمی نکرده.) احمدی نژاد رو هم باید بیگناه بدونید. (236334)
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۱۹
اخوی حالا مونده تا پرونده های برادر محمودتون بررسی بشه، تا ببینیم میتونه راست راست راه برده یا... (236370)
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۰:۰۹
برادر! جریان انحرافیتون خوبه؟ ساندیس میل دارید؟ (236485)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۱۱
اگر اينكه بدوني احمدي نژاد گناهكار نيست خيال تو رو راحت ميكنه..تو فكر كن نيست......بلاخره روزي اجبارها ومصلحت انديشيها تموم ميشه و ديگه اينطور راست راست نميگرده كه شما فكر كني بيگناهه (236412)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۱۴
رهبري چند وقت پيش به همين اقاي شريعتمداري گفتندكه رويه اشونو عوض كنن....ولي مثل اينكه گوش ايشون بدهكار نيست...الان ديگه وقتشه ولايت مدار واقعي از غير واقعي شناخته بشه (236416)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۲:۰۵
با سند حرف بزن آقا اگر گفته بود همه میشنیدند نه فقط تو بشنوی (236502)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۱۵
علاقه مردم ایران به آقای خاتمی را می شود در چندین و چند مقطعه از جمله انتخابات اخیر دید اینکه شریعتمداری بر طبل کیهان می کوبد فقط به دلیل نان خوردن از قبل این موضوع است والا هر کسی می داند که احمدی نژاد و دار ودسته اش چه بلایی سر این کشور آوردند موضوعیکه اقای حداد دیروز به ان اعتراف کرد و گفت که از ترس قدرت گرفتن اصلاح طلبان به احمدی نژاد ایراد نمی گرفتیم (236337)
باخرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۱۷
ایا این تهمت زذن های شریعتمداری شرعا گناه و حرام نیست اگر اقای شریعتمداری مدرکی دارند رو کنند و گرنه از نطر شرع و قانون تهمت و بهتان پیگرد باید داشته باشد چرا علما و حوزه های علیمه عزیز ما در مقابل این افترا ها ساکتند (236338)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۳۰
با سلام متاسفانه ماها این ادم بزرگ کردیم . . . بعضی از افراد برای مطرح کردن خود از همین روشها استفاده می کنند بیائید یکماهی اورا بایکوت خبری نمائید مطمئن باشید ادم می شود. (236343)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۴
بهار نیوز عزیز می خواستم بدانم چرا اخبار مربوط به آقای مصباح را همیشه برای اظهار نظر می بندید؟
چنانچه نگران هتک حرمت هستید که می توانید منتشر نکنید.
اما بالاخره این جناب باید نظرات مخالف خودشان را از زبان مردم بشنوند یا خیر؟ (236350)
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۵۸
درود بر سه سید فاطمی
خاتمی و خاتمی و خاتمی (236355)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۱۲
کیهان هرچی بیشتر بد بگه ارزش خاتمی در نظر ملت بالاتر خواهد رفت
اگه تیم کیهان تعریف کنه جای نگرانی داره!!!!!!؟؟؟؟ (236365)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۱۰
واقعاً جالب گفتی (236411)
فرزان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۰۹
خدواند تمامی انسان های بدبین، بدخواه، بدزبان، بد اخلاق، تهمت زن، دروغگو، آزار رسان، نامرد، شکنجه گر، بد طینت، تخریب گر، شیطان صفت، و حقه باز را یا از این ظلمت رهایی دهد و یا هر شکل خود می داند زمین را از وجود آنها پاک گرداند. (236409)
آرامش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۱۷
در اتهامات کذب شریعتمداری همین بس که آقای خاتمی را متهم به پول گرفتن از اجانب کرد آنهم چند میلیون دلار کسی هم نپرسید چطوری این پول وارد کشور شد؟ اگر چمدانی آورده باشد که چند چمدان برای آوردن آن نیاز است آنهم جلوی چشم بازرسان و .... و اگر بانکی وارد کرده که خیلی راحت قابل رد یابی است و چرا کسی نمی آید آنها را رو کند
بابا حاج حسین برادر حسین جناب حسین شریعتمداری دست بردار (236452)
ممرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۳۸
همه ی این خصومتهاوکینه ها نسبت به آقای خاتمی بخاطر اینه که ایشان برحق تعیین سرنوشت مردم توسط خودمردم صحه می گذارندوآقایان افراط گرا این ایده رابرنمی تابند.کجاآقای خاتمی گفت اگر دین وآزادی در تقابل هم قرارگیرندباید دین صحنه را ترک کند؟بنده مقاله دین وآزادی ایشان را خوانده ام هرگز ایشان همچین عقیده ای ندارند بلکه معتقدند دین وآزادی لازم وملزوم همدیگرند.واصلا دینی که به انسان احترام می گذارد برای آزادی انسان هم شانی واحترامی قائل است.اما کج فهمان وبداندیشان حرفهای ایشان رابرنمی تابند وسفسطه می کنند (236459)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۴۲
شریعتمداری اگه این چیز ها رو ننویسه شب خوابش نمی بره.این ها از همین راه ارتزاغ می کنن (236460)
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۵۰
شریعتمداری و امثال خودش (دلواپسان)به قول دوستمون دارن نون این چیزا رو میخورن اینا رو نگن دیگه شکمشون سیر نیست که مرد با جیب خالی رو به مقاومت دعوت کنن (236463)
مهدی
Singapore
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۹:۲۵
دوست حزب الاهی!
روز عاشورای 88 که دوستان شما به حسینیه جماران حمله کردن و مراسم بزرگداشت انام حسین و سخنرانی خاتمی رو به هن زدن رو هم به خلچاطر بیارین لطفن (236477)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۹:۴۵
خاتمی در فتنه سال 88 از سران فتنه و آشوبگران حمایت کرد. هنوز هم عذر خواهی نکرده این حرکت هیچ توجیهی نداره. البته باعث شدخودش ورشکسته سیاسی بشه. (236481)