به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۵۷۷۳۵

تصاویری از مهمان ویژه جشن تولد کریم باقری

تصاویری از مهمان ویژه جشن تولد کریم باقری
گروه فیلم: تولد ۵۰ سالگی کریم باقری با حضور تعداد زیادی از ستاره های فوتبال و هنر برگزار شد. محسن یگانه به عنوان یکی از مهمانان ویژه‌‌ی کریم باقری، در جشن تولد این اسطوره فوتبال حضور پیدا کرد.عادل فردوسی پور یکی دیگر از مهمانان مهم این مراسم بود. همچنین کریم باقری چند هفته قبل به عنوان مهمان به کنسرت محسن یگانه رفته بود.

بهمن بابازاده در این رابطه نوشت: پیش‌تر حضور کریم باقری در کنسرت محسن یگانه و معرفی باشکوه این فوتبالیست از سوی این خواننده و تشویق ممتد حاضرین در سالن، با بازدید‌های میلیونی در فضای مجازی مواجه شد.حالا و پس از آن استقبال بی سابقه از فوتبالیست محبوب تبریزی در کنسرت محسن یگانه، این خواننده در جبران حضور او به مراسم پرستاره تولد باقری رفته است.

محسن یگانه با توجه به خلق و خوی خاصی که دارد، تا کنون تقریبا در هیچ مراسم عمومی شرکت نکرده است. تصاویر حضور او در مراسم تولد ۵۰ سالگی کریم باقری و معاشرت گرم او با عادل فردوسی پور، کریم باقری، امید حاجیلی و یحیی گل محمدی، با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی رو به رو شده است.محسن یگانه این روز‌ها در بهترین موقعیت کاری خود قرار دارد و استقبال از کنسرت‌های او به طرز قابل توجهی بالاست.
...
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: کریم باقری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها