به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۶۱۵۴۸
با سخنان ناشایست و گریه های غیر معمول

صدیقی برای روحانیت آبرویی باقی نگذاشت

صدیقی برای روحانیت آبرویی باقی نگذاشت
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در متنی نوشت: آقای کاظم صدیقی سالهاست که با سخنان ناشایست و بی جایش نسبت به رابطه برخی افراد با امام زمان اعتقادات جوانان و آبروی روحانیت را نشانه رفته است. مسخره تر این که به همراه سخنان بی پایه اش گریه های غیر معمولی از خود نشان می دهد.
اما دریغا! در پرونده اخیر که خود و پسرانش به زمین خواری متهم گشته و سخن روز غالب شبکه های اجتماعی شده وتوجیه ناموجه ای که در مصاحبه و‌طی نامه ای با عنوان جعل امضابرای رفع و رجوعش کرد، آبرویی برای خود، و متاسفانه روحانیت، باقی نگذاشت. وسوژه بزرگی برای ضربه به روحانیت به دست شبکه های بیرون داد.متاسفانه برخی با مشاهده این عملکردهای زشت و‌ نامناسب، تمام روحانیت را از این سنخ می بینند.
کاش روحانیون حاکم و برخی امامان جمعه دست از نهادسازی و مدرسه سازی بر می داشتند. تا چنین آلوده نگردند.
تاسف این جاست که هزاران طلبه با شهریه ای اندک فدرت تامین نیازهای اولیه خود را ندارند. دریغ و درد این که مرد خیال می کنند تمام روحانیون از قماش امثال صدیقی و‌علم الهدی هستد.لهذا غالب طلبه ها در کوچه و‌خیابان با لباس مبدل رفت و آمد می کنندتا از فحش و آسیب مصون بمانند.
جا دارد دستگاه قضا و سیاستگذاران ائمه جمعه ملاحظات صنفی را کنار گذاسته وبا چنین افراد وجریانات، عادلانه برخورد کنند و اصل ماجرا را، راست یا دروغ ، به مردم شفاف بگویند. طوری نباشد که مردم از قول پروین اعتصامی بگویند:
دزد زر بستند و دزد دین رهید/ شحنه مارا دید و‌قاضی را ندید/ من ربودم موزه وطشت و‌نمد/ تو سیه دل دفتر و حکم وسند/ دزد اگر شب گرم یغما کردنست/ دزدی حکام روز روشن است/ اعدلوا و لو کان ذا قربی.

چند خط از جزئیات ماجرای حوزه ازگل
وحید اشتری فردی که آقای صدیقی از وی با عنوان جاعل نام می‌برد که از اعتماد ایشان سو استفاده کرده و در این نامه اسمش لاک گرفته شده ظاهرا آقای جواد عزیزی از مدیران شهرداری در زمان آقای قالیباف است. ظاهرا پخت و پز اصلی این ماجرا بر دوش ایشان بوده است. آقای عزیزی از مدیران سازمان املاک شهرداری بود.
مقارن با سال‌هایی که در دوران قالیباف این باغات داشت واگذار می‌شد اتفاقا خودش مدیر املاک شهرداری منطقه یک تهران بود. یعنی خودش مدیر مربوطه بود! حالا شریک پسران آقای صدیقی و عروس و خود ایشان در موسسه‌ای است که رسانه‌ای شده است. یعنی به جز عروس و پسرها و مدیران حوزه که در ثبت اسم‌شان وجود دارد عقلا فردی که ممکن است متهم سواستفاده از اعتماد آقای صدیقی باشد آقای جواد عزیزی است. ضمن اینکه آقای صدیقی برخی اعضا را بی‌اطلاع می‌داند و برخی را نه! یعنی احتمالا ممکن است مثلا پسران ایشان بی اطلاع نبوده باشند. آقای صدیقی صحبت‌شان در گفت و گو با آقای سلامی را هم با آیه ۸۶ سوره یوسف «قال انما اشکو بثی و حزنی الی الله...» شروع کردند. این آیه مربوط به شکایت یعقوب به خدا از دست پسرانش است. از همین چند تا موضع و فیلم و مستندات ثبت شرکت‌ها که مفصل در موردش خواهم نوشت چه برداشتی باید کرد؛ اگر بخواهیم صداقت آقای صدیقی را بپذیریم برداشتم اینست یکی از مدیران شهرداری که در واگذاری این زمین‌ها به مجموعه آقای صدیقی نقش داشته حالا با همکاری یکی یا هر دو پسر ایشان احتمالا برای مدیریت این اموال و املاک برای بعد از فوت نامبرده در حال برنامه ریزی بوده‌اند که شد آنچه شد. در مورد اینکه چه بلایی سر باغات تهران در قتل عام‌های دوران آقای قالیباف آمد به این بهانه یک مطلب خواهم نوشت. سر فرصت یک مطلب مفصل با مستندات می‌نویسم که اصلا وقتی این باغ گیلاس شهرداری با اجاره ۹۹ ساله به حوزه امام خمینی واگذار شده چگونه توانسته‌اند به نام خودشان سند بزنند. جهت اطلاع خوانندگانی که پیگیر جزئیات‌اند مساحت ملك حوزه علميه آقای صدیقی ٢١٦٢٨ مترمربع بود كه ١٥٥١٥ مترمربع متعلق به شهرداري و ٦١١٢ مترمربع متعلق به اوقاف شميران بود. یک جنگل بیش از دو هکتاری که توسط شهرداری تراشیده شد و بصورت اجاره ۹۹ ساله تحویل ایشان شد،

ضربه‌ای که به دین می‌زنید
سایت امتداد هم نوشت: اول همه فکر کردند، شاید یک اشتباهی شده. شاید اسناد ایراد داشته باشد. شاید مثل ماجرای موقوفه عروس رئیس سازمان اوقاف و موقوفه گوهرشاد که در اختیار آیت‌الله علم‌الهدی قرار گرفت، توجیهی بیاورند که مثلا: اوقاف آنها را در اختیار امام جمعه تهران قرار داده، اما فاجعه زمانی اتفاق افتاد که آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ناگهان بعد از یک هفته سکوت از پرده برون آمد و گفت: «فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است» تازه همه متوجه شدیم که چه ظلم بزرگی صورت گرفته و ایشان با آن همه سوابق «قضائی و عنوان سیاسی و اجتماعی» که لازم ندیدند به آن اشاره کنند، به عنوان یک شهروند عادی و معمولی بابت اینکه چهارهزار و 200 متر زمین در یکی از گران‌ترین مناطق تهران به نامشان شده، شاکی هستند. ایشان که همین دو روز قبل و درست بعد از افشای اسناد این فساد صورت گرفته در تریبون نماز جمعه حاضر شده بودند، کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکردند و همچنان به تعریف و تمجید از دولت پرداخت و گفت: «در مسئله نفت، مهار تورم و رشد نقدینگی اقدامات خوبی اتفاق افتاده است. رشد نقدینگی از 42 درصد به 34 درصد کاهش داشته است. نرخ بیکاری به 7.6 درصد رسید در حالی که در دولت‌های قبل بیشتر بود.» ظاهرا راز این تفاوت دیدگاه به تازگی مشخص شده است. اینکه یک عده جاعل به صورت ناخواسته امضای ایشان را جعل می کنند و اسنادی را به نام ایشان و خانواده می‌کنند ممکن است به صورت اشتباهی هم ماهانه واریزهایی صورت گرفته باشد. تشکیلاتی که او اداره می کند در دو سال گذشته بر سر موضوع حجاب جنجال زیادی بر پا کرد. امروز مردم می‌گویند: برای ما اشتباه می‌شود و پیامک بی‌حجابی ارسال می‌کنند، اما برای رئیس ستاد امر به معروف اشتباه می‌شود و هزار میلیارد زمین به نام او و فرزندانش زده می‌شود. آنچه آقای صدیقی گفت، عذری بدتر از اصل ماجرا بود. شاید بیشعور فرض‌ کردن مخاطبان بود که تصور می‌کرد به همین راحتی برایشان قابل باور است. نکته عجیب تر اینکه رئیس ستادامر به معروف در مورد فرزندانش سکوت کرده و آنها را تبرئه نمی‌کند» آیا قرار است آنها در این فساد قربانی شوند؟

نتیجه خروجی طلاب مدرسه صدیقی، سست کردن اعتقادات مردم ‌است 
 
اکبر اعلمی (نماینده سابق مجلس) نوشت: یکی باید به این شیخ‌کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که مثل «علم‌الهدی» دلش برای محرومین جلز و ولز می‌کند، بگوید؛ فدای اون ارتباطات ویژه امام زمانی و گریه‌های سوزناکت!  ۲۳۰۰۰ مترمربع از زمین‌های تهران را به مدرسه علمیه امام خمینی اختصاص دادید، گوارای وجودتان، اما آیا در جنوب کلان‌شهر به این بزرگی و در مناطق محروم تهران، زمینی با این مساحت برای ساخت حوزه علمیه وجود نداشت که اینگونه خود را به زحمت انداخته و از مرغوبترین زمین‌های شمال تهران، صرف ساخت این مدرسه باصطلاح علمیه کردید که خروجی‌‌اش هم احتمالا معممینی مثل خود شما خواهند بود که متاسفانه برای امثال ما و بسیاری از نسل‌های ناآگاه، در حکم سوهان روح است و جز سست شدن هرچه بیشتر اعتقاداتمان نتیجه‌ دیگری در برندارد!؟ نکند طلاب شما هم مثل دانش‌آموزان مدارس فرهنگ خانواده حداد عادل از میان دور‌دور کنندگان و مرفهین الهیه در شمال تهران هستند!؟ فقط فراموش نکنید که امثال مطهری، طالقانی، منتظری، محمدتقی جعفری، علامه طباطبایی محصول حجره‌های تنگ و تاریکی هستند که از وجوهات حلال همین محرومین ساخته شد نه مدارس لاکچری امثال شما!

اُزگُل‌گیت یا موقوفه‌خوری
محسن برهانی (حقوق‌دان)
موضوع انتقال ۴۲۰۰ متر زمین مرغوب به یک مؤسسه غیرانتفاعی نقل مجالس ایرانیان در روزهای گذشته است و احتمالاً تا مدتها این داستان ادامه دارد و بیشتر به این امر پرداخته می‌شود که چطور ممکن است امضای کسی را جعل کنند و بدون اطلاع شخصی، ملکی مرغوب را به نام وی منتقل کنند؟! اما این بخشِ کم اهمیت و در عین حال غیرقابل باور ماجراست. بخش جدی، جای دیگری است. نکته حقوقی مغفول مانده در این قضیه بررسی ارتکاب جرم سنگین «انتقال مال غیر» و یافتن شخص یا اشخاصی است که این جرم را مرتکب شده‌اند؛ یک نفر به یک دفترخانه مراجعه کرده است و یک زمین موقوفه را به یک مؤسسه غیرانتفاعی منتقل کرده است. چه کسی؟ یک راه روشن برای احراز این حقیقت وجود دارد؛ انتشار سند قطعی غیرمنقول (بنچاق) که هم در دفترخانه موجود است و هم در دست خریدار و احتمالاً فروشنده (اگر خریدار و فروشنده یک نفر نباشند!). در این بنچاق دو امضا وجود دارد؛ انتقال‌دهنده و انتقال‌گیرنده. چه کسی و با چه سمتی این دو محل را امضا کرده است. با روشن شدن این دو نفر (که شاید هم یک نفر باشد) همه ابعاد موضوع مشخص می‌گردد و مجرمین یا مجرم به دست عدالت سپرده خواهند شد. بهتر است بجای ننه‌من غریبم بازی و فرافکنی این سند منتشر گردد که هم دفترخانه و هم ساعت تنظیم سند و هم کسی که در آن ساعت وارد دفترخانه شده و سند را امضا نموده است مشخص گردد. احتمالاً دوربین‌های مداربسته در این امر بسیار راهگشاست.
پی‌نوشت ۱: مجازات انتقال مال غیر در این پرونده ۷-۱ سال حبس و رد مال و جزای نقدی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی است. پی‌نوشت ۲: چوب خدا همیشه هم بی‌صدا نیست؛ نزدیک دو سال است با اقدامات غیرقانونی ستاد نهی از منکر چه ظلم‌هایی که بر زنان و دختران و خانواده‌های مردم روا نداشتند؛ إنّ ربّکَ لَبِالمِرصادِ (براستی که پروردگارت در کمین است).

دلایل انحطاط دولت‌ها
حسین نقاشی
در حالی که تاجزاده، مومنی، هدایت و....با عنوان تبلیغ علیه نظام یا اجتماع و تبانی علیه امنیت، محبوسند، صدیقی، آخرین نمازجمعه امسال را امامت کرده و درباره ماجرا باغ ازگل گفته:«خبر نداشتم، امضای مرا جعل کردند و صاحب شرکت شدم»! همای گو مفکن سایه شرف هرگز بر آن دیار که طوطی کم از زغن باشد. از علی‌ابن‌ابیطالب(ع) نقل است که درباره دلایل انحطاط دولت‌ها، به ۴ دلیل اشاره کرده است؛ 1- ضایع و تباه کردن مسائل اصلی 2- پرداختن به مسائل فرعی 3- پیش انداختن اراذل و فرومایگان 4- عقب راندن اهل فضیلت

در تاریخ خواهند نوشت...
فرهاد قنبری
حجت الاسلام کاظم صدیقی در خرداد سال ۹۴ فرمودند: "تحریم ها برای ایران نعمت است"
گروتسک یعنی همین: یعنی جایی که قانون اتوریته خود را از دست داده و توسط کارگزاران خود به سخره گرفته می‌شود. در تاریخ خواهند نوشت در برهه ای از تاریخ ایران افرادی به قدرت رسیده بودند که: - مردم را به مقاومت در برابر فشارهای بیگانه دعوت می‌کردند اما خود با حقوقهای نجومی در خانه های آنچنانی زندگی می‌کردند. - اینترنت و فضای مجازی را فیلتر می‌کردند و فرزندشان تجارت فیتلرینگ می‌کردند. - علیه آمریکا و اروپا تندترین شعارها را می‌دانند اما فرزندانشان ساکن اروپا و آمریکا بودند و تابعیت کشورهای غربی را داشتند. -  دله دزد را آفتابه به گردن انداخته و در شهر می چرخاندند اما به خاطر حفظ حرمت و آبروی اختلاسگر نام اختصاری او را می‌گفتند.
برچسب ها: كاظم صدیقی

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۵:۳۷
خداوند اینگونه دروغ گویان را رسوا میکند، خدا رحم به مردمی بکنه که پشت ایشون نماز خواندن (439509)
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۶:۱۱
حق با ازگله. (439511)
محمدرضا کیانفر
Spain
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۷:۵۰
.
سیدعباس صالحی اعتدالگرا توئیتید: ‏با رسانه‌ها و قوه قضائیه با آنارشیسم افشاگری مقابله کنیم.

آقای صالحی،
افشاگری یعنی حقیقت گویی رکن اصلی‌ی مبارزه با حاکمان خائن و فاسد و جنایتکار می‌باشد که بدون آن هیچ جامعه‌ای در طول تاریخ پاکیزه نشده است.
جهان افشاگر راز است بر غفلت متن چندان، که ناهنجاریت در خانه‌ی آیینه خر بندد.
جنون گل عیان است از گریبان چاکی‌ی اجزا، که وحشت برکشد از سنگ و خفت بر شرر بندد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نمایی (439512)
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۹:۳۴
میبدی همان است که شعور مردم را نشناخته و فرمایش کرده مگر میرحسین و کروبی چه کرده‌اند که در حصر است؟ همان کسانی که ۸ ماه این مملت را به آشوب و بلوا و آتش و خون و بی‌اعتباری و به بی‌آبرویی کشاندند، یعنی می‌گوید اینان چه کرده.اند؟ (439513)
محمد حسین دیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۹:۴۲
صف گوشت شایسته جمهوری اسلامی نیست ، این یکی شایسته چه تشکیلاتی است؟ (439515)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۲۰:۲۹
بر عکس آبرو خرید برای دیگران بدتر از خودش، که دست و پا و دم دراز شده شان را جمع و جور کنند تا تشت رسوایی شان نیفتاده است!!! (439516)
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۲۲:۳۹
قانون الهی باید جاری بشه دنیا دار مکافات هیچ کس نمتونه قسر درره فقط دیرو زود داره. (439522)
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۰۰:۴۰
این دزدان اختلاس گر گریه اشکان باید در انظار ملت مثل خفاش شب به دار آویخته شود تا عبر تی برای دیگران شود (439526)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۰۲:۴۱
سال نو رابه آقای صدیقی و پسران و عروس خانمش....تبریک میگم..سال 1402 سال پربرکتی برا ی آقای صدیقی بود... ولی حیف لو رفت.. ابروی چندساله ات باد رفت .....آقای صدیقی اشک تمساح ریختن بی فایده است.. رو راست باش....صادق باش.. بگو برا انقلاب زحمت کشیدم...... (439528)
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۰۵:۱۷
و همینطور معاون قوه قضاییه مسعفی و معاون قوه قضائیه اسبق که مدعی بود ...
تازمانییکه این قبل افراد در صورت اثبات جرم تنبیه نشوند-برگرداند مال تنبیه نیست مثل دزدی است که آنچه دزدیده عودت داده-چرا که این قبیل افراد صدمات زیادی در سطح ملی و بینالمللی به کیان و حیثیت نظام می زنند.
مگر می شود فرزند پول پارو کند پدر مطلع نباشد! (439529)
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۰:۱۷
چوب خدا صدا ندارد ،انشاالله خداوند تمام دزدان را رسوا کند واین کشور را از شر این دزدان نجات دهد (439535)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۲:۰۱
احتمالا در آینده خبر شکایت از وحید اشتری وزندانی شدن ا و یا خودکشی او را هم خواهیم شنید. (439537)
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۳:۴۸
درست است یک زره ای هم که بود ایشان بر باد داد زیرا وقتی مردم می گویند ایشان که همیشه گریان بود این شد هم نادرست گفت و هم امام زمان را زیر سوال برد و زمین و هم اجاره و هم شما ها که دیگه اینگونه هم اشک نمی ریزید خدا عاقبت همه را خیر کند ایشان اینگونه دسترسی داشته باشد و یک طلبه به نان شب محتاج و فحش هم بشنود و در معرض خطر هم باشد مث چندتا روحانی که چاقو خوردند در تهران و غیره جلو مترو ووو (439539)
عباس علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۷:۲۶
لعنت خدا بر روحانیون فاسد........ که واقعاً اعتقاد جوانان را نشانه گرفته اند.باید ببینیم واکنش مسؤلین عالی رتبه نظام به این ماجرا چه خواهد بود.
حالا این چیزی است که آشکار شده. مسلماً موارد زیادی از فساد مربوط به روحانیون سرشناس یا مسؤلین کشور است که کاملاً در خفا صورت می گیرد و شاید هیچ موقع هم افشا نشود.
کشور به یک انقلاب دیگر نیاز دارد. (439541)
۱۴۰۳/۰۱/۰۲ ۱۱:۴۸
آبرو دیگه چیه ؟ ! (439546)
۱۴۰۳/۰۱/۰۳ ۱۱:۲۸
نمیدونم اون قاضی که اختلاف بین حضرت علی علیه السلام و یک نفر یهودی را قضاوت کرد و به نفع یهودی رأی داد ، کی بوده؟!
ما برای حل مشکلات حقوقی و قضایی ، از اون قاضی ها لازم داریم.
که جز احقاق حق ، هدف دیگه ای ندارد. (439550)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۲۳:۳۱
اینکه پشت تریبون اشک آدم درمشکش باشه خیلی کمکی اعتبارروحانیت نمیکنه که به اندک چیزی هی حرفی را بااشکبخورد مخاطب دادن برازنده این لباس نیست !!مردم میگن این بنده خدا چه عجب!! ارتباطی با۹امام زمان داره ولی ما تقریبا صفر یعنی میشود ۰تا۱۰۰واثرش ۰یواش بروید مروم بشما
ابرسند اجرکم عندالله. (439552)
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۲۳:۲۷
بابا شما خودتو ناراحت نکن روحانیت چیزی رو که نداشت رو چطور از دست داد، (439553)
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ ۱۰:۲۸
نفسهای آخره (439554)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها