به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۶۳۷۹۵

برنامه‌ریزی قطره‌چکانی برای لیگ برتر!

برنامه‌ریزی قطره‌چکانی برای لیگ برتر!
گروه ورزشی:مسئولان سازمان لیگ هنوز برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر را اعلام نکرده‌اند.به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر به هفته‌های حساس خود نزدیک می‌شود و در این شرایط، تیم‌هایی که برنامه‌ریزی صحیح و اصولی داشته باشند، توانایی بیشتری برای خلق فرصت موفقیت به دست می‌آورند.

البته بخشی از این برنامه‌ریزی باید توسط سازمان لیگ و سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط ایجاد شود اما کمیته مسابقات هنوز تقویم لیگ این فصل را نهایی نکرده و از این رو، مربیان 16 تیم لیگ برتر برای حدس زمان بازی‌های پایانی خود دچار مشکل هستند.

سازمان لیگ در روزهای پایانی اسفند، برنامه سه دیدار از لیگ برتر و یک دیدار از جام حذفی را اعلام کرد اما زمان آن فراتر از 7 اردیبهشت نیست. به معنای دیگر، همه باشگاه‌ها برنامه خود در لیگ برتر تا پایان فروردین را در اختیار دارند و تیم‌هایی که در جام حذفی باقی‌ماندند، برنامه مرحله پیش‌رو را حفظ کرده‌اند اما از هفته 25 تا 30 لیگ برتر، بدون برنامه است.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که باشگاه‌ها برای مسافرت به شهرهایی که میهمان هستند، نیاز به خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر شهری، برنامه‌ریزی برای ریکاوری، تمرین تاکتیکی، تمرین روز قبل از بازی و بستن تقویم کاری تا پایان فصل دارند اما سازمان لیگ هنوز در مورد بستن پرونده زمانی مسابقات این فصل، تصمیمی نگرفته است.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها