به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۶۴۱۱
آخوندي:

ایمنی در حمل و نقل هوایی قابل مسامحه نیست

گروه اقتصادي: وزیر راه و شهرسازی با بیان این که، بدون شک در صنعت حمل و نقل هوایی مقوله ایمنی با هیچ اموری قابل مسامحه نیست گفت: توجه به ایمنی در حوزه دانش و عملیات هوایی کار مهمی است که ثمره آن را مردم شریف ایران می برند.
ایمنی در حمل و نقل هوایی قابل مسامحه نیست
عباس آخوندی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی کشور افزود: اگر تعداد هواپیماهای کشور کاهش یابد و خدمات هوایی نیز به تبع آن کمتر شود، اما ایمنی باید همواره ارتقا یابد و در این حوزه هیچ مقوله ای مهم تر از این موضوع نیست. وی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان رهبری کننده صنعت حمل و نقل هوایی در حوزه ایمنی پروازها وظیفه بسیار بزرگی بر عهده دارد، لذا از مسافران انتظار داریم این ماموریت خود را با احساس مسوولیت سنگین به خوبی انجام دهد. آخوندی با اشاره به برگزاری همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی کشور یادآور شد: امیدواریم با تبادل تجارب و دانش بین دست اندرکاران صنعت هوانوردی هر سال یا هر دو سال یک بار شاهد برگزاری چنین همایش هایی در کشور باشیم.

وی افزود: بحث ایمنی پروازهای هوایی آنقدر اهمیت دارد که دست اندرکارانی که در این حوزه تلاش های قابل توجهی داشته اند، همواره در این همایش ها تقدیر شوند و از خدمات آنان تجلیل شود. وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و دولت در تلاشند با برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد ارتقای صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشند زیرا بهبود صنعت هوانوردی کشور به نفع مردم کشورمان است. اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی با حضور مسوولان صنعت حمل و نقل هوایی، دست اندرکاران امور فرودگاهی، اساتید و کارشناسان این صنعت روزهای سوم و چهارم تیر ماه سال جاری برگزار و عصر امروز به کار خود پایان داد.
مرجع : ايرنا