به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۶۶۷۱۸
قهرمان دوره قبل کنار رفت؛

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
گروه ورزشی: مسابقات امروز جام ملت‌های فوتسال آسیا با شگفتی بزرگی همراه بود و در حالی که دو مسابقه از گروه C به طور همزمان از ساعت 14:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تیم ملی ژاپن نتوانست دومین برد را مقابل تاجیکستان به دست بیاورد و با تساوی بدموقع از این رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ملی فوتسال ژاپن که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با کسب پیروزی مقابل ایران در بازی فینال به مقام قهرمانی رسیده و افتخارآفرینی کرده بود، در این دوره با تیمی کاملا جوان شده وارد شد ولی انتظار نمی‌رفت وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد که همین اتفاق در دیدار امروزشان برابر تاجیکستان افتاد.
2013794
سامورایی‌ها که در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا یک شکست مقابل قرقیزستان و یک برد پُر گل برابر کره جنوبی داشتند، در بازی امروز امیدوار به کسب برتری برابر تاجیکستان و صدرنشینی در گروه D بودند که تساوی در این بازی منجر به حذف‌شان شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در بازی امروز با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد تا 4 امتیازی شود و پایین‌تر از تیم‌های پنج امتیازی تاجیکستان و قرقیزستان، در جایگاه سوم گروه D ایستاد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.
2013795
کره جنوبی هم که تیم چندان قدرتمندی در فوتسال نداشته، پس از دو شکست متوالی مقابل تاجیکستان و ژاپن، امروز برابر قرقیزستان به تساوی جالب توجه 5 بر 5 رسید تا یک امتیازی شود و مثل سامورایی‌ها از جام ملت‌های آسیا کنار برود.
2013796
هواداران ژاپن باور نمی‌کردند تیمی که دوره قبل قهرمان آسیا شده بود، از جام ملت‌ها کنار رفته و با چشمانی گریان تا لحظاتی بعد از پایان بازی با تاجیکستان در جایگاه خود بودند
تیم ملی فوتسال ایران احتمال داشت پس از سرگروهی، در دور حذفی به مصاف ژاپن برود که این اتفاق نیفتاد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها