به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۶۷۲۳

گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!

گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
گروه ورزشی:پپ گواردیولا اظهارنظر جالبی در کنایه به هفته شلوغ و فشرده منچسترسیتی داشت.به گزارش ورزش سه، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به شدت از برنامه ریزی مسئولان فوتبال انگلیس ناراضی است. او بعد از پیروزی مقابل چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه، صراحتا گفت نمی داند چطور بازیکنانش توانسته اند دوام بیاورند. پپ از فاصله اندک بین بازی با رئال و و سپس چلسی ناراحت بود و انتظار داشت بازی تیمش به روز یکشنبه موکول می شد.
 
سیتی که به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ است، با یک بازی کمتر و ۷۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد و با دو امتیاز کمتر از آرسنال و لیورپول، پنجشنبه باید برابر برایتون قرار بگیرد.سیتی، تنها تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی است که در وسط هفته بازی می کند. آنها روز شنبه در نیمه نهایی با نتیجه 1-0 مقابل چلسی پیروز شدند و ارلینگ هالند، بهترین گلزن تیم، به دلیل خستگی غایب بود.
 
گواردیولا درباره بازیکنانش گفت: «به بازیکنانم دو روز استراحت می دهم تا در خانه با خانواده خود بمانند. آنها دو روز در یخچال خواهند ماند تا بعد از یک هفته شلوغ خنک شوند. گفتم سعی کنید استراحت کنید و اصلا به فوتبال فکر نکنید. دو روز برای آماده شدن برای برایتون و سپس بازی ناتینگهام فارست (یکشنبه). این تقویم دیگر برای ما اصلا چیز عجیبی نیست.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها