به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۷۲۵
در تنها سه سال

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
گروه ورزشی: پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.
در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.
بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.
بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولین فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها