به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۷۳۸
ستاره‌های تاثیرگذار سپاهان در طول فصل:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
گروه ورزشی: شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.
سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.
پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری (9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم (13 گل - 4 پاس گل) در رتبه بعدی قرار داشت.
شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند (14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.
رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها