به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب : ۴۶۶۷۶۷

کارخانه تولید طاقه سفره یکبار مصرف

گروه کسب و کار:
کارخانه تولید طاقه سفره یکبار مصرف
امروزه برگزاری مهمانی و مراسم بدون سفره یکبار مصرف تقریبا غیر‌ممکن است و دیگر در تالارها، رستوران‌ها، کافه‌ها، خانه‌ها و حتی بازارها سفره‌های سنتی استفاده نمی‌شوند، زیرا سفره‌های سنتی یکی از خاطراتی است که حتی به یاد آوردن آن هم کابوس محسوب می‌شود. اگر زیاد از سفره‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما خرید عمده این محصول است، برای این منظور، فروشگاه اینترنتی آراسته به عنوان مرکز پخش سفره یکبار مصرف با بهترین قیمت می‌تواند نیاز شما تامین کند.
با توجه به کم دوام بودن سفره‌های سنتی در ایران (به دلیل غذاهای رنگارنگ و سنت سرو غذای داغ)، استفاده از سفره یکبارمصرف بسیار مقرون به صرفه است. اهمیت این انتخاب زمانی بیشتر می‌شود که شما مسئول یک تالار بوده و قصد داشته باشید برای پذیرایی از تعداد زیادی از مهمانان آماده شوید، چه خواهد شد اگر یک لکه غذا در وسط سفره حریر گران‌قیمت شما جا خوش کند!
البته هنوز تالارهایی هستند که این ریسک بزرگ را به جان خریده و از رومیزی‌های سنتی زیبا برای سرو غذا استفاده می‌کنند، زیرا نمی‌دانند که استفاده از طاقه سفره یکبار مصرف مجلسی، زیبایی مراسم مجلل آنها را دوچندان خواهد کرد.
اگر شما هم مسئول برگزاری مراسم و مهمانی‌های مجلل هستید، با ما در بررسی خرید مستقیم سفره یکبارمصرف از کارخانه همراه شوید.

مصرف کنندگان طاقه ای سفره یکبار مصرف چه کسانی هستند؟
عموما لوازم یکبار مصرف کمی گران‌ هستند، اما سفره‌های یکبار مصرف یک استثنا هستند. سفره‌های سنتی به دلیل نوع غذای ایرانی(روغنی، رنگارنگ و پرادویه) به سرعت لک شده و حتی با رعایت تمامی نکات و دقت فراوان، به سرعت پوسیده و پاره می‌شوند.
پس پاسخ ما به این پرسش کلمه "همه" است. بله همه از این طاقه‌های رنگارنگ، زیبا و کاربردی استفاده می‌کنیم. در کشو همه آشپزخانه‌های ایرانی چند مدل سفره یکبارمصرف برای مصارف گوناگون وجود دارد. سفره‌های پلاستیکی برای سرو غذای خانواده، سفره‌های شیشه‌ای برای محافظت از رومیزی، سفره‌های مجلسی برای استفاده در مهمانی‌ها و سفره‌های کاغذی برای سرو فینگر فود؛ بدون این سفره‌های زیبا و رنگارنگ، زندگی ما ایرانیان سخت می‌شود.



با این وجود، بزرگترین مصرف‌کنندگان طاقه‌ای سفره یکبارمصرف، هتل‌ها، تالار‌ها، مساجد و مسئولان برگزاری مراسم هستند که همواره یکی از دغدغه‌های این افراد، تهیه سفره باکیفیت، زیبا و قیمت مناسب برای برگزاری مراسم سرو غذا است.

 اهمیت خرید مستقیم سفره یکبار مصرف از کارخانه
خرید عمده محصولات بسیار به صرفه و هوشمندانه است، مخصوصا اگر آن را از کارخانه تولیدکننده  محصول خریداری کنید. با هم مزایای خرید مستقیم سفره یکبار مصرف از کارخانه را بررسی می‌کنیم:
●    شما با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، از پرداخت بسیاری از هزینه‌ها معاف می‌شوید. این هزینه‌ها شامل درصد سود عمده فروش، درصد سود خرده فروش و هزینه حمل کالا از کارخانه به واحد پخش و از واحد پخش به مغازه‌های خرده فروشی است.
●    پیش از سفارش محصولات، توسط مشاوران راهنمایی شده و با مشورت آنها بهترین محصول را مطابق نیاز خود انتخاب می‌کنید.
●    دستتان در انتخاب باز خواهد بود، زیرا کارخانه‌ تنوع بالایی از محصولات را ارائه می‌دهد.
●    نگرانی از عدم موجودی یک محصول را نخواهید داشت، زیرا همیشه محصول مورد نظرتان با همان کیفیت قبلی ارائه می‌شود.
●    در صورت بروز اشتباه در مراحل سفارش، تحویل و همچنین در صورت عدم رضایت از محصول، می‌توانید به راحتی با پشتیبانی کارخانه تماس گرفته تا آنها مشکل را برطرف کنند.


 آراسته ارائه دهنده انواع سفره یکبار مصرف
اگر مسئول برگزاری مراسم هستید و قصد دارید یک میز غذای شیک و خاص برای مهمانان طراحی کنید، می‌توانید سفره یکبارمصرف خود را مطابق با دکوراسیون سالن غذاخوری انتخاب کرده و سفارش دهید. اگر تصمیم‌گیری برای شما سخت است، لطفا ابتدا پیشنهاد ما را بررسی کنید:

 ●    اگر قصد برگزاری مراسم سحری، افطاری و سفره ائمه اطهار در مساجد را دارید، طاقه سفره یکبارمصرف کاغذی برای شما مناسب‌تر است.
●    اگر قصد برگزاری مراسم در تالار یا سالن اجتماعات را دارید، سفره‌های مجلسی طلاکوب، نقره کوب و سفره‌های یکبارمصرف شیشه‌ای برای شما مناسب‌تر است.
●    اگر هتل‌دار یا رستوران‌دار هستید، می‌توانید انواع سفره‌های کاغذی، پلاستیکی و شیشه‌ای یکبار مصرف را مطابق با دکور سالن خود انتخاب کنید.
فرقی ندارد که مصرف‌کننده عادی باشید یا برگزارکننده مراسم و یا حتی فروشنده محصولات سلولزی و ظروف یکبارمصرف؛ شما مشتریان عزیز می‌توانید در کمتر از ده دقیقه محصول مورد نظر خود را در میان طیف وسیعی از انواع سفره یکبارمصرف مجلسی، پلاستیکی، کاغذی، شیشه‌ای و... انتخاب کرده و سفارش دهید. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا مشاورین تولیدی یکبار مصرف آراسته شما را  راهنمایی کنند.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها