به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۶۶۹۳۰
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
گروه ورزشی: از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.
با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.
تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.
باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.
در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.
این در حالی است که تراکتور این هفته به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت و سپس در دیداری حساس مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که این بازی اهمیت بسیار زیادی در مسیر کسب سهمیه آسیایی تراکتور و قهرمانی آبی‌ها خواهد داشت و از این رو انتخاب سریع‌تر سرمربی در اولویت کار مدیران تراکتور قرار دارد.
در روزهای گذشته باشگاه تراکتور مذاکرات مفصل و طولانی با یحیی گل‌محمدی داشته که مدیرعامل باشگاه نیز این مذاکرات را تایید می‌کند و حتی صحبت از این دارد که دستیاران او تمرینات را زیر نظر دارند که مسئله دستیاران نیز موضوع هیجان‌انگیزی است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها