به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۶۸۵۶۷
باید 90 دقیقه دیگر بجنگیم

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
گروه ورزشی: دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شود.
قهرمان دورتموندی‌ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می‌رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی‌هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می‌مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت‌انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی‌توانستم از دستش بدهم.»
فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می‌تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود.
معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکر می‌کنم داور (آنتونی تیلور) نمی‌خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می‌داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها