به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۶۹۴۷۳

آغاز تعمیرات اساسی در پتروشیمی مارون

گروه اقتصادی: تعمیرات اساسی در واحد های الفین، پلی اتیلن سنگین، اتیلن گلایکول و اتیلن اکساید شرکت پتروشیمی مارون در راستای عزم این شرکت برای تولید حداکثری در شرایط آب و هوایی ایده آل، آغاز شد.
آغاز تعمیرات اساسی در پتروشیمی مارون
 سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی مارون، در این خصوص اظهار داشت؛ در جریان تعمیرات اساسی، تمام قطعات و تجهیزات واحدهایی که در برنامه تعمیرات اساسی قرار می‌گیرند، باز و دوباره مونتاژ می‌شوند تا در صورت نیاز به سرویس یا تعویض، اقدامات اصلاحی انجام شود این روند که پروسه ای تخصصی است علاوه بر جلوگیری از عیوب احتمالی، می‌تواند سلامت و ایمنی تجهیزات را نیز تضمین کند. این فرآیند حیاتی با اتکا به تجارب اندوخته در سالیان متمادی و پشتوانه دانش و توانمندی متخصصان جوان، همچنین بهره مندی از کارکنان بومی جهت رفع گلوگاه ‌ها، حفظ پایداری تولید، ارتقا و خلق رکوردهای جدید صورت می گیرد. انجام تعمیرات اساسی علاوه بر  بهبود راندمان و افزایش اطمینان خاطر از عملکرد صحیح و روزآمد تجهیزات فنی عملاً نقش آموزش ضمن خدمت و برگزاری دوره‌های تخصصی در انتقال دانش  و مدیریت دانش فنی به نسل جوان تر را ایفا می نماید.

وی در ادامه گفت: کارکنان شرکت پتروشیمی مارون با ده ها اورهال موفق، با پشت سرنهادن تعمیرات اساسی ۷۰ روزه در  بهار سال ۱۴۰۲ و علیرغم بی مهری های شرکت سازنده، در راستای شعار ملی ما می توانیم، تعمیر فوق تخصصی کمپرسور واحد الفین را با موفقیت به پایان رسانده و در دی و بهمن ماه سال 1402 رکورد تولیدی مرداد ۱۳۹۷ توسط آنان شکسته شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها