به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۲۳

لطفی:به من می‌گویند کم کار شده‌ام

گروه فرهنگ و هنر: غلامحسین لطفی که تاکنون در سریال‌های رمضانی همچون خانه به دوش، بچه‌های نسبتا بد و... حضور داشته، درباره حضور کمرنگش در تلویزیون به ویژه در کارهای رمضانی می‌گوید: به من می گویند کم کار شده‌ام در حالی که کم کار نیستم، متن‌ها ضعیف شده‌اند و تلویزیون هم پول ندارد.
لطفی:به من می‌گویند کم کار شده‌ام
این بازیگر با بیان اینکه آخرین کار تلویزیونی‌ آماده پخشش سریال معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است،‌ خاطرنشان کرد: فعلا تنها پروژه‌ای که آماده پخش دارم سریال معراجی‌ها است که مدت‌هاست نقشم در این سریال تمام شده و اعلام کردند که بعد از ماه رمضان از شبکه یک پخش می‌شود. خیلی‌ها به من می‌گویند نسبت به گذشته در تلویزیون کم کار شده‌ام در حالی که من و همکارانم کم کار نیستیم؛ بلکه متن‌ها به قدری ضعیف شده که علت بیکاری‌ام بیشتر به خاطر متن‌های نامناسب است؛ ضمن اینکه تلویزیون هم این روزها پول ندارد و هنوز از خیلی پروژه‌ها طلبکارم؛ بنابراین مساله، پیشنهاد کاری نیست بلکه در کل، کار کم شده است و صداوسیما هم بودجه ندارد.

وی در ادامه از کارگردانی یک سریال درام با عنوان فرش قرمز خبر داد و گفت: حدود سه الی چهار سال پیش سریالی با عنوان فرش قرمز را به تلویزیون پیشنهاد کردم که نگارشش هم انجام شده بود و برای پخش در شبکه تهران به تصویب رسید اما دوستان به من گفتند باید بروم دنبال اسپانسر که بنده گفتم پیدا کردن اسپانسر علم می‌خواهد و من به عنوان کارگردان و بازیگر نمی‌توانم به دنبال اسپانسر بروم. در نتیجه فعلا پروژه را رها کردم؛ ضمن اینکه طرح‌های دیگری هم برای کارگردانی داشتم که فعلا همه را رها کردم.

لطفی سپس با گلایه از بی‌توجهی به بازیگران پیشکسوت تلویزیون اظهار کرد: از اینکه مثل گذشته در سریال‌های مناسبتی تلویزیون همچون رمضان و نوروز حضور ندارم، ناراحتم اما چه کار می‌توانم انجام بدهم، من به عنوان بازیگر باید منتظر باشم ببینم چه کسی با من تماس می‌گیرد و پیشنهاد کاری می‌دهد؛ متاسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر تهیه‌کنندگان ما در حال پولدار شدن هستند.

او ادامه داد: حرف من این است که نگذارند وقتی مُردیم بگویند فلانی نابغه بود. مشکل ما این است که وقتی آدم‌ها زنده‌اند سراغی از آنها نمی‌گیریم؛ به عنوان مثال بزرگانی مثل عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و... هنوز زنده‌اند والان باید سراغشان را بگیرند.

لطفی در پایان گفت‌وگوی خود درخصوص تم سریال‌سازی خوب در تلویزیون و داشتن متنی قوی، به سریال پایتخت سیروس مقدم اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز 93 تنها سریالی که تماشا کردم پایتخت 3 آقای مقدم بود که به نظرم زیبا بود و از نظر من بهترین سریال بعد از انقلاب شناخته شد اما متاسفانه وقتی یک کار خوب تولید می‌شود، هیچ کس از حسادتش از آن کار تعریف نمی‌کند و مدام سعی در تخریب آن دارند؛ در حالی که نباید اینگونه باشد. پایتخت 3 به اعتقاد من از همه لحاظ درجه یک بود و من به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم.
مرجع : ايسنا