به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۰۸۵۴
با غلبه بر منچسترسيتي

آرسنال فاتح جام اتحادیه انگلیس شد

گروه ورزشي: توپچي‌هاي لندن با غلبه بر قهرمان فصل اخير ليگ برتر انگليس به عنوان قهرماني جام خيريه اين کشور رسيدند.
آرسنال فاتح جام اتحادیه انگلیس شد
تيم‌هاي منچسترسيتي و آرسنال که فصل گذشته به ترتيب فاتح ليگ برتر و جام حذفي انگليس شدند عصر يکشنبه در ورزشگاه ومبلي شهر لندن به مصاف هم رفتند تا تکليف قهرمان جام خيريه جزيره مشخص شود. توپچي‌هاي لندن که فصل گذشته پس از نزديک به 9 سال انتظار يک عنوان قهرماني ديگر را به کلکسيون افتخارات خود اضافه کردند در اين بازي باانگيزه‌تر ظاهر شدند و با نتيجه 3 بر صفر بر آبي‌هاي منچستر غلبه کردند.

شاگردان آرسن ونگر در اين بازي سه بار توسط سانتي کاسورلا (21)، آرون رمزي (42) و اوليويه ژيرو (61) تور دروازه منچسترسيتي را به لرزه در آوردند تا عنوان قهرماني جام خيره انگليس را از آن خود کنند. الکسيس سانچس شيليايي در اين بازي يک نيمه براي آرسنال بازي کرد و در ابتداي نيمه دوم جاي خود را به الکس اوکسليد چمبرلين داد. فرانک لمپارد، هافبک پيشين چلسي هم که به تازگي به صورت قرضي از نيويورک‌سيتي به من‌سيتي پيوسته در ورزشگاه ومبلي حضور داشت. 
فصل گذشته منچستر یونایتد با برتری 2 بر صفر برابر ویگان توانسته بود به قهرمانی در این جام دست یابد. فصل جدید لیگ برتر انگلیس از روز شنبه 25 مرداد با دیدار منچستریونایتد و سوآنزی در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز می شود.

ديدارهاي دوستانه
تیم‌های لیورپول و آتلتیکو مادرید در دیدارهای دوستانه حریفانشان را با شکست سنگین بدرقه کردند.
به گزارش ایسنا، تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان شب گذشته (یکشنبه) برای افزایش آمادگی خود به مصاف حریفان خود رفتند. لیورپول که در این فصل شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است موفق شد با چهار گل دورتموند را شکست دهد. در این دیدار دوستانه دنیل استوریچ ، دژان لوورن، فیلیپ کوتینیو و ژوردن هندرسون برای "لک لک‌های " بندر لیورپول گلزنی کردند.

آتلتیکو مادرید نیز در دیدار دوستانه به مصاف ولفسبورگ آلمان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک حریف آلمانی خودش را در هم بکوبد. رائول گارسیا (دو بار) ، ماریو مانژوکیچ، کوکه و هرناندس برای آتلتیکو مادرید گلزنی کردند. تیم مدعی اینتر نیز در دیداری دوستانه به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در پایان با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد.

** تابلوی نتایج:
* لیورپول 4- دورتموند صفر
* نیوکاسل یک – سوسیداد صفر
* فرانکفورت 3- اینتر یک
* مالاگا صفر – فیورنتینا 2
* چلسی 2 - فرانس‌واروژ 1
* ولفسبورگ یک – آتلتیکو مادرید 5
* هانوفر 3- لاتزیو یک
* اشتوتگارت یک – هال سیتی