به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۷۰۷۲۵
مانوئل پیگرینی:

پنالتی مسی گل می‌شد کارمان تمام بود

گروه ورزشي: منچسترسيتي با ارائه نمايشي نه چندان خوب در زمين خود با نتيجه 2-1 از بارسلونا شکست خورد تا اميدهاي اندکي براي صعود به مرحله يک چهارم چمپيونزليگ داشته باشد.
پنالتی مسی گل می‌شد کارمان تمام بود
بارسلونا در سی دقیقه ابتدایی نیمه اول، با دو گل سوارز از سیتی پیش افتاد و تک گل نیمه دوم آگوئرو، تنها توانست فاصله را کاهش دهد. مانوئل پیگرینی سرمربی آبی های منچستر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نتیجه تلخی به دست آمد. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. گل اول، هدیه ما به بارسلونا بود. در نیمه دوم بهتر شدیم اما پس از اخراج کلیشی، بازی برای ما تمام شد. 15 دقیقه ده نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل بارسلونا بسیار دشوار است."

پیگرینی در مورد دلایل شکست تیمش گفت:" در صحنه گل اول، روی اشتباه فردی توپ به سوارز رسید.در نیمه دوم اشتباهاتمان را تصحیح کردیم و موقعیت های بسیار خوبی را هم از دست دادیم اما با یک یار کمتر، جبران نتیجه کار آسانی نبود." سرمربی سیتی در مورد امیدواری برای جبران این نتیجه در بازی برگشت نیز گفت:" ما در خانه شکست خوردیم و به همین دلیل، جبران این نتیجه در بازی برگشت دشوار و پیچیده خواهد بود. برای جبران، باید شخصیت کافی داشته باشیم و تلاشمان را انجام دهیم. اگر مسی پنالتی را گل می کرد کار ما تمام شده بود."