به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۵۱۰۸۳

حامیان گفتمان خس و خاشاک و ...!

گروه سياسي: مخالفان رئیس‌جمهور در واکنشی متحد ضمن تحریف سخنان دکتر روحانی در جمع نمایندگان ایران در کشورهای دیگر به شکل بی‌سابقه‌ای رئیس‌جمهوری را مورد هتاکی قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی در جمع سفرای ایرانی در کشورهای دیگر با اشاره به برخی اظهارنظرها پیرامون ترس از مذاکره که چند وقتی است مخالفان دولت در رسانه‌هایشان منتشر می‌کنند، گفت: «برخی از مذاکره می‌ترسند و می‌گویند ما می‌لرزیم؛ به جهنم که می‌لرزید؛ بروید جای گرم». این سخنان رئیس‌جمهور که صرفاً برای مخالفان دولت و کسانی که هر عمل دولت تدبیر و امید را با تخریب، توهین و بی‌انصافی منعکس می‌کنند. یک بار دیگر دستاویزی شد، برای این افراد تا به تخریب دکتر حسن روحانی بپردازند.

این عده ضمن تحریف صحبت‌های رئیس جمهوری مدعی شدند، وی به منتقدانش گفته ‌است: «بروید به جهنم» این در حالی است که هیچ فرد منصفی از صحبت‌های رئیس‌جمهوری چنین برداشتی نمی‌کند. همچنین مخاطب سخنان رئیس‌جمهوری نه منتقدان دولت بلکه مخالفان قسم‌خورده‌ی حسن روحانی و دولت تدبیر و امید بود.

همچنین کسانی که در سال‌های گذشته مقابل ادبیات زشت و زننده‌ی رئیس‌جمهوری سابق نه تنها سکوت می‌کردند، بلکه کلماتی مثل خس و خاشاک، ... را لولو برد، مخالفان دولت بزغاله‌اند و ... را مورد تأیید و توجیه قرار می‌دادند، امروز مدعی شدند رئیس‌جمهور به آن‌ها توهین کرده است. این افراد که دقیقاً مصداق دشمنان دولت هستند؛ در ماه‌های اخیر با هر اظهارنظر رئیس‌جمهوری اعم از اینکه «در مورد اقدامات دولت به جای افراد کم سواد، افراد با سواد صحبت کنند»، یا «هرکسی با شناسنامه‌ی [سیاسی و حزبی] خودش صحبت کند نه به نام ملت» و ... اقدام به تخریب پی‌درپی دولت و رئیس‌جمهور قانونی کشور کرده‌اند.

گفتنی است علی‌رغم تأکید رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد کامل به رئیس‌جمهوری، مسئولان رده‌ی بالا دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، متأسفانه در چند ماه گذشته برخی به شکل توهین‌آمیزی این افراد را مورد تخریب قرار داده‌اند تا جایی که توافق ژنو که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت با قرارداد ترکمنچای مقایسه کرده بودند.