به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۵۲۱۹۰

گواردیولا: مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم

گروه ورزشی: سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی شاگردانش در دیدار برابر ولفسبورگ خوشحال است. با این حال او اعتراف کرد که تیمش نتوانست انتظارها را برآورده کند.
گواردیولا: مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم
بایرن مونیخ فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را با پیروزی آغاز کرد. شاگردان گواردیولا در دیدار نخست خود در فصل جدید موفق شدند با نتیجه دو بر یک ولفسبورگ را از پیش‌رو بردارند. پپ گوادریولا، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت که تیمش نتوانست انتظارها را برآورده کند اما مهم پیروزی بود که به آن دست یافت.

او گفت: قبول دارم که پیروزی آسانی را به دست نیاوردیم و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما نباید فراموش کنیم که ولفسبورگ یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال آلمان است. بازی برابر ولفسبورگ بیش از یک دیدار برای ما بود چرا که دیدارهای آغازین همواره سخت است و تیم‌های بزرگ هم به مشکل می‌خورند. در نهایت مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. خوشحالم که در بازی نخست خود به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

او ادامه داد: برای هر مربی در سراسر جهان در درجه نخست پیروزی اهمیت دارد. پیروزی شدن در بازی مهم‌تر از هر چیز است. برای من هم مهم پیروزی بود که به آن رسیدم. به طور کلی از نمایش شاگردانم رضایت دارم. ما به خوبی جنگیدیم و در نهایت مزد تلاش خود را گرفتیم. در نیمه دوم ولفسبورگ بازی بهتری را به نمایش گذاشت و این اصلا عجیب نیست چرا که این تیم بسیار آماده است و بازیکنان خوبی در آن بازی می‌کنند. پیروزی مهمی را به دست آوردیم.

هولگر بادوشتبر مدافع بایرن مونیخ پس از دو سال غیبت به علت آسیب دیدگی در دیدار برابر ولفسبورگ به میدان رفت. او درباره احساس خود پس از این غیبت طولانی مدت گفت: روز بی نظیری برای من بود. برایم بسیار جالب بود که بعد از دو سال بار دیگر پیراهن بایرن را به تن کنم و برابر هواداران خودی به میدان بروم. مهم‌تر از هر چیز این بود که توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.
مرجع : ایسنا