به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۵۲۵۶۲

تام کروز در پنجمین مأموریت غیرممکن

گروه فرهنگ و هنر: کمپانی پارامونت پیکچرز از آغاز مراحل اولیه ساخت پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «ماموریت غیرممکن» با بازی «تام کروز» خبر داد.
تام کروز در پنجمین مأموریت غیرممکن
پنجمین قسمت از سری فیلم‌های پرفروش «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستوفر مک کوایر» و با بازی «تام کروز» و فیلمنامه‌ای از «مک کوایر» و «ویل استیپل» به زودی فیلمبرداری خود را در وین، مراکش و لندن آغاز خواهد کرد. تهیه‌کنندگی «مأموریت غیرممکن 5» بر عهده «تام کروز» و «جی‌جی آبرامز» است و «سایمون پک»، «جرمی رمز» و «وینگ رامس» در کنار بازیگران جدید «الک بالدوین» و «ربکا فرگوسن» دوباره نقش‌های خود در قسمت قبل از این مجموعه فیلم ایفا می‌کنند.

قسمت چهارم از این مجموعه فیلم اکشن و هیجانی در سال 2012 و با عنوان «مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح» به کارگردانی «براد برد» توانست به فروش جهانی 694 میلیون دلار دست یابد تا پرفروش‌ترین قسمت از این مجموعه فیلم نام گیرد. «مأموریت غیرممکن 1» در سال 1996 به کارگردانی «برایان دی پالما» فیلمساز سرشناس اسپانیایی و با بودجه 80 میلیون دلاری به فروش 457 میلیون دلار دست یافت.

قسمت دوم از «مأموریت غیرممکن» را «جان وو» در سال 2000 با بودجه 125 میلیون دلاری ساخت که در نهایت به فروش 546 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و قسمت سوم را «جی جی آبرامز» در سال 2006 ساخت که 397 میلیون دلار فروخت. مجموعه فیلم‌های اکشن «مأموریت غیرممکن» تاکنون با مجموع بودجه 500 میلیون دلار به فروشی بالغ بر دو میلیارد و 96 میلیون دلار در سطح جهانی دست یافته‌اند. «مأموریت غیرممکن 5» برای اکران در 25 دسامبر 2015 آماده می‌شود.
مرجع : ایسنا