به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۵۶۶۲۸
در زنان 31-21 و در مردان 27-25 به هندي‌ها باختيم

2 مدال نقره در کبدی براي زنان و مردان ايران

گروه ورزشي: تيم هاي كبدي زنان و مردان ایران با شكست در ديدارهاي فينال مقابل هندوستان به مدال نقره کبدی بازیهای آسیایی رسیدند.
2 مدال نقره در کبدی براي زنان و مردان ايران
ایران در فینال رقابتهای کبدی بانوان بازیهای آسیایی امروز به مصاف هند، قهرمان جهان رفت و با نتیجه 31 بر 21 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. تیم کبدی بانوان برای صعود به فینال تیمهای ژاپن، چین تایپه، تایلند و بنگلادش را شکست داده بود. تیم بانوان در بازیهای آسیایی 2010 مدال برنز گرفته بود. مدال نقره تیم کبدی بانوان دوازدهمین نشان نقره ایران در بازیهای آسیایی 2014 بود.

در دیدار فینال کبدی مردان بازیهای آسیایی نيز تیمهای ایران و هند به مصاف هم رفتند که ملی‌پوشان ایران در رقابتی نزدیک و حساس از حریف قدرتمند خود که دارای چندین عنوان قهرمانی جهان و آسیاست، با نتیجه 27 بر 25 شکست خوردند و مدال نقره را از آن حود کردند. ایران در حالی فینال را به هند واگذار کرد که در پایان نیمه نخست با نتیجه 21 بر 13 از حریف پیش افتاده بود اما چند دفاع نامطمئن در آغاز نیمه دوم باعث شد امتیازات برابر شود. این سیزدهمین مدال نقره ایران در بازیهای آسیایی 2014 است. ایران مالزی، کره جنوبی، ژاپن و پاکستان را شکست داده بود. تیم کبدی ایران در بازی‌های آسیایی 2010 مدال نقره را به دست آورده بود.