به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۵۶۷۱۴

مكوندي: اين پيروزي متعلق به باقري‌نياست

گروه ورزشي: سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: از بابت پيروزي برابر فولاد خوزستان خوشحال هستم ولي ذوق زده نيستم.
مكوندي: اين پيروزي متعلق به باقري‌نياست
بهروز مكوندي پس از پيروزي تيم نفت مسجد سلیمان برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر که امروز جمعه در مسجدسليمان برگزار شد، بازي اظهار كرد: من فقط چهار روز است كه تيم نفت را به دست گرفته‌ام و حتي به صورت جدي تمرينات را هم زير نظر نگرفتم. وي افزود: با وجود اينكه تنها چند روز است كه تيم را تحويل گرفتم ولي بازيكنان در اين بازي از جان مايه گذاشتند و به خوبي در برابر قهرمان ليگ برتر وارد ميدان شدند. به همين دليل من به اين تيم افتخار مي كنم.

مكوندي در خصوص لزوم ترميم تيم از نظر بازيكن نيز عنوان كرد: در چهار روزي كه تيم را تحويل گرفتم بازيكنان داخلي و خارجي بي شماري به من پيشنهاد شد ولي من ابتدا بايد توان فعلي تيم نفت را بسنجم و بعد از آن نسبت به جذب بازيكن جديد اقدام كنم. سرمربي تيم نفت مسجدسليمان ادامه داد: با وجود اين تيم نفت در اغلب خطوط خود نياز به ترميم و جذب بازيكن جديد دارد. به خصوص اينكه آنها از نظر بدني هم با مشكل مواجه هستند و بايد از نظر دوندگي داخل زمين بهتر عمل كنند.

مكوندي در خصوص لوئيز کارلوس دوس سانتوز بازيكن برزيلي اين تيم نيز گفت: از اين بازيكن به صورت كامل راضي هستم زيرا هم خوب بازي و هم يكي از گل هاي ما را وارد دروازه حريف كرد. وي تاكيد كرد: من در مدتي كه تيم را تحويل گرفتم از نظر تاكتيكي و فني تاثير زيادي روي تيم نگذاشتم ولي تنها روي روحيه آنها كار كردم به همين دليل اعتقاد دارم اين پيروزي متعلق به مجيد باقري نيا سرمربي قبلي اين تيم نيز هست.