به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۶۸۸۱۷
اسکوچیچ: فکر می کردم سه گل بزنیم

عبدالله ویسی: فولاد فوق‌العاده بازی کرد

گروه ورزشي: فولادي‌ها که با يک برد پر گل از دربي سربلند بيرون آمدند خودشان را به صدر جدول رساندند تا با وجود محروميت از بسياري از بازيكنان كليدي خود در اين فصل همچنان مدعي قهرماني باشند.
عبدالله ویسی: فولاد فوق‌العاده بازی کرد
به گزارش "ورزش سه" دراگان اسکوچیچ که از پیروزی تیمش در این بازی حساس بسیار خرسند است در مورد این دیدار گفت: به هر حال من از برد شاگردانم راضی هستم پیروزی در شهراورد آنقدر ها هم ساده نیست. مخصوصا اینکه رقیب هم استقلال خوزستان باشد. اخراج کولی بالی در دقایق ابتدایی بازی هم به نفع ما تمام شد و باعث شد تعادل حریف برهم خورد. من برای استقلال خوزستان احترام زیادی قائلم ولی فکر می کردیم که بتوانیم سه گل به این تیم بزنیم.

او در مورد دلیل بازی نرسیدن به آل نعمه ادامه داد: آن چیز که برای کادر فنی مهم است مصلحت تیم در این بازی حساس بود. آل نعمه یکی از بازیکنان کلیدی ماست اما تصمیم گیری به عهده من است.
سرمربی فولادی ها در مورد اخراج مساریچ نظرش را اینوگونه بیان کرد: وقتی تیمی 3 بر صفر جلو است و در وقت های اضافه بازیکنانش کارت زرد یا قرمز می گیرند باعث می شود آدم عصبانی شود. اقای مساریچ به من گفت که مستحق گرفتن کارت زرد یا قرمز نبوده اما به شخصه چون صحنه را ندیدمم نمی توانم در این باره قضاوت کنم. به طبع همه آدم ها در زندگی دچار اشتباه می شوند و مساریچ هم اشتباه کرده و در ضمن این بازیکن در یک لحظه تمرکزش را از دست داده.

دراگان درباره اینکه چرا هنگامی که دو گل زدند کمی عقب کسشیدند گفت: همان طور که می دانید دو بر صفر نتیجه خطرناکی است و اگر حریف گل بزند انگیزه مضاعف می گیرد به همین دلیل ما کمی بازی را آرام کردیم. وی در پایان افزود: ما 5 نفر از بازیکنانمان را به دلیل سربازی از دست دادیم. بنابراین لیست ما الان خالی شده و پیدا کردن بازیکن در سطح خوب در مقطع فعلی خیلی سخت است. هنوز هم سربازهای ما برای انجام خدمت سربازی به جایی نرفته اند.

ویسی: فولاد فوق العاده بازی کرد

عبدالله ويسي سرمربي تيم استقلال خوزستان گفت: بچه هاي ما کار خودشان را کردند و بيشتر از اين نمي شد تلاش کرد، اما فولادي ها از موقعيت هاي خود استفاده کردند و بايد به آنها تبريک بگويم.
[ويسي: فولاد فوق العاده بازي کرد]

به گزارش "ورزش سه"، ویسی در کنفرانس پایان بازی گفت: مقابل تیمی مثل فولاد خوزستان 87 دقیقه ده نفره بازی کردن بسیار سخت است. مگر من دیوانه ام 10 نفره مقابل این تیم حمله کنم؟ به این تیم 11 نفره هم نمی شود گل زد چه برسد با تیم 10 نفره. وقتی ما 10 نفره شدیم فولادی ها فوق العاده بازی کردند. البته اگر آن توپ ایمان باصفا گل می شد شاید نتیجه دیگری رقم می خورد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد، از طرف دیگر 4 توپ روی دروازه ما آمد که سه تایش گل شد، در چندبازی اخیر خیلی از قسمت دروازه ضربه خوردیم.

ویسی راجع به داور مسابقه گفت: داور با ما بد تا کرد اما هیچ گله ای نداریم، کارشناس ها به ما زنگ زدند و گفتند وی توپ را زده بود و آن حرکت خطا نبود و اگر خطا بود اخراج نداشت. البته راجع به داوری باید بگویم هیچ عمدی نبود، اصلا دوست ندارم داوری را بهانه کنم اما همین داور در اواخر بازی با تیم ملوان بندر انزلی نیز باید یکی از بازیکنان آنها را اخراج می کرد و برای ما یک پنالتی می گرفت که این کار را نکرد، البته خدای نکرده منظورم این نیست که عمدی در کار بوده است چون داور هم حق دارد اشتباه کند. در این بازی هم که بر اثر اشتباه وی 10 نفره شدیم. بهرحال انتظار می رود داور هوای تیم های مظلوم تر را بیشتر نگه دارد.

وی در پایان راجع به بازی بازیکنان جدید گفت: ما از بازیکنانی که ئر نیم فصل جذب کردیم بسیار راضی هستیم، مثل سیدصالحی که می بینیم همه تلاشش را برای تیم می کند. درست است گل نزد اما تلاش فوق العاده ای داشت.