به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۶۲۲۹۸
به دلیل خوردن گل مقابل فولاد؛

خطيبي دروازه بان تراکتور را روانه پادگان كرد!

گروه ورزشي: مقامات باشگاه تراکتور سازی تبریز پس از باخت مقابل فولاد خوزستان، حامد لک دروازه بان خود را مقصر اصلی شکست دانسته و او را راهی یکی از پادگان های نظامی، جهت تکمیل مدت سربازی کرده اند.
خطيبي دروازه بان تراکتور را روانه پادگان كرد!
تراکتور سازی تبریز روز گذشته در دیداری پر هیچان و حساس، سه بر دو در مقابل فولاد شکست خورد و برای نخستین بار پس از ماهها، صدر نشینی جدول لیگ فوتبال ایران را از دست داد. حامد لک حد اقل در دو گلی که از سوی فولاد دریافت کرد، بی تقصیر نبود، هر چند اهوازی ها در این روز خوش درخشیدند. رسول خطیبی سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست اين تيم مقابل فولاد خطاب به دروازه بان لک گفته: «ديگر جایی در تيم نداری و بهتر است خودت را به پادگان معرفی کنی.»

علاوه بر حامد لک، محسن دلیر و شهریار شیروند دو بازیکن دیگر تراکتور سازی مورد غضب مربی این تیم قرار گرفتند و از تیم جدا شدند. گفته می شود که مسئولان تراکتور سازی پس از بازی حتی اجازه همراهی به این سه بازیکن را نداده و از طریق اتوبوس آنها را راهی تبریز کرده اند. کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره دلایل اخراج دروازه بان این تیم گفت: «از مدتها قبل به ما می گفتند که لک گلهای بدی دریافت می کند و در تبریز همه می گفتند که این کار عمدی صورت می گیرد.»
مرجع : ورزش سه