به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۶۴۳۰۷

خودداری تیم فلسطین از بازی مقابل ایران!

گروه ورزشي: در فاصله چهار روز تا برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین که قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شود، فدراسیون فوتبال فلسطین در اقدامی یکطرفه این بازی را لغو کرد!
این مسابقه قرار بود آخرین بازی خانگی ایران قبل از سفر به استرالیا باشد و با توجه به تصمیم ناگهانی فلسطین، فرصتی برای جایگزینی حریف تدارکاتی وجود ندارد. دلیل انتخاب فلسطین، همگروهی ایران در گروه C با امارات، بحرین، قطر و تشابه بازی کشورهای عربی عنوان شده بود. فلسطینی‌ها بخشی از اردوی تدارکاتی خود را در امارات که از رقبای همگروه ایران است، برگزار کرده و دیدار دوستانه مقابل ازبکستان را نیز در ورزشگاه المکتوم دبی انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه اعلام کرده که تیم‌شان بازی‌های دوستانه زیادی برگزار کرده و نمی‌خواهند با بازی مقابل ایران دچار مصدومیت شوند! در نامه عبدالمجید هیجی آمده است: «با کمال تاسف باید به اطلاع شما برسانم تیم ملی فلسطین بنا بر دلایل فنی پس از بازگشت از اردوی چین و آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، قادر به برگزاری این دیدار نیست». تیم فوتبال فلسطین پس از اعلام قطعی برگزاری بازی با ایران، در دیدارهای از پیش تعیین شده به مصاف هندوستان، پاکستان، عربستان سعودی، ویتنام، ازبکستان و چین رفتند و اگر دیدار با ایران که تیم نخست آسیا در رنکینگ فیفاست را مناسب نمی‌دانستند، از فرصت کافی برای اعلام انصراف برخوردار بودند.