به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۶۸۲۰۸
اتلتیکومادرید در خانه به پیروزی رسید

پیروزی پرگل رئال‌ مادرید در غیاب رونالدو

گروه ورزشی: شاگردان کارلو آنچلوتی در روزی که ستاره پرتغالی خود را در اختیار نداشتند، میهمان خود، رئال سوسیه‌داد را در هم کوبیدند.
پیروزی پرگل رئال‌ مادرید در غیاب رونالدو
در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم را کهشکانی‌ها با نتیجه 4 بر یک از آن خود کردند. برای سفیدپوشان مادریدی در این دیدار خامس رودریگس (3)، سرخیو راموس (37) و کریم بنزما (52 و 76) گلزنی کردند و تنها گل رئال سوسیه‌داد را هم آرتیس الوستوندو در دقیقه یک به ثمر رساند. در این بازی کریستیانو رونالدو پرتغالی به دلیل محرومیت نتوانست سفیدپوشان مادریدی را همراهی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد 51 امتیازی شدند و با حفظ صدرنشینی‌شان فاصله خود با بارسلونای دوم جدولی را به چهار امتیاز افزایش دادند. شاگردان دیوید مویس هم با این شکست 22 امتیازی باقی ماندند و در حال حاضر در رده یازدهم جدول 20 تیمی لالیگا جای دارند.

ايبار 1..... اتلتيكومادريد3
در این دیدار آنتوان گریزمان در دقیقه 7 و ماریو ماندزوکیچ در دقایق 23 و 25 برای روخی بلانکو گلزنی کردند و پیوواکاری در دقیقه 89 تنها گل ایبار را به ثمر رساند. با این نتیجه اتلتیکومادرید 47 امتیازی شد. در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، رئال مادرید با یک بازی کمتر و 51 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 47 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اتلتیکومادرید نیز هم امتیاز با بارسلونا و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم جای گرفته است.
مرجع : تسنیم